• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hebben jullie het nieuws al meegekregen?

Er komt dus een nieuwe versie van The Godfather III uit (Hoe het eigenlijk bedoeld was)

Hype Hype *O*

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit, mooi moment om voor die tijd nog een keer de Trilogy te kijken ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53YnSJRkmUTuMrhw9JJXfs8WB9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UmxYzhUyE8L8tB323ezXNjNZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 26-11-2020 16:34 ]

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Hm interessant - deel 3 had altijd wel zijn momenten maar was toch duidelijk minder dan 1 en 2.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
GreatDictator schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:16:
Hm interessant - deel 3 had altijd wel zijn momenten maar was toch duidelijk minder dan 1 en 2.
Eens, deel 2 blijft mijn favoriet uit die serie.

Dacht bijna dat er nieuw deel zou uitkomen, Al Pacino is nu ook al weer 80 jaar oud, waar is de tijd gebleven...

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Is dit een nieuwe cut of zo, zoiets als de director's cut? Lijkt me wel tof, ik vond deel 3 niet onderdoen voor deel 2 en deel 1.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:34
Coppola doet een Lucasje.

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-10 08:22
Top, prima reden om de trilogie nog eens te kijken! Deel 3 zeker de minste van de 3, maar maakt hem nog niet slecht.
Pagina: 1