Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Hebben jullie het nieuws al meegekregen?

Er komt dus een nieuwe versie van The Godfather III uit (Hoe het eigenlijk bedoeld was)

Hype Hype *O*

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit, mooi moment om voor die tijd nog een keer de Trilogy te kijken ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53YnSJRkmUTuMrhw9JJXfs8WB9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UmxYzhUyE8L8tB323ezXNjNZ.jpg?f=fotoalbum_large

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone - Official Trailer (2020) Mario Puzo

[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 26-11-2020 16:34 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:23
Hm interessant - deel 3 had altijd wel zijn momenten maar was toch duidelijk minder dan 1 en 2.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
GreatDictator schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:16:
Hm interessant - deel 3 had altijd wel zijn momenten maar was toch duidelijk minder dan 1 en 2.
Eens, deel 2 blijft mijn favoriet uit die serie.

Dacht bijna dat er nieuw deel zou uitkomen, Al Pacino is nu ook al weer 80 jaar oud, waar is de tijd gebleven...

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Is dit een nieuwe cut of zo, zoiets als de director's cut? Lijkt me wel tof, ik vond deel 3 niet onderdoen voor deel 2 en deel 1.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-05 21:20
Coppola doet een Lucasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-05 13:49
Top, prima reden om de trilogie nog eens te kijken! Deel 3 zeker de minste van de 3, maar maakt hem nog niet slecht.
Pagina: 1