Vraag

• hampel12
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 08:43
Ik zoek een?
Android telefoon ter vervanging van G5 plus. Moet weer een tijdje mee, dus recente software. Niet te groot. Scherm boeit me niet zo. Goede foto's is wel fijn..verder NFC, vingerafdrukscanner, bewegingssensor, gyro etc.
Probleem: ik kan niet kiezen..

Wat is je budget?
€250 is al heel wat. Mag ook wel minder..

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Van alles wat je met een GSM doet. Alleen niet gamen of uren films kijken..

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik kom met de juiste filters op onderstaande set uit. gegeven de huidige BF-deals. Ik verwacht daarin geen verandering tegen morgen... Probleem is: er is niet echt een waar ik warm van wordt. Dus aub help mij kiezen.

Motorola Moto G8 Plus Blauw
€ 200,-

Motorola Moto G Pro Blauw
€ 221,90

Samsung Galaxy A51 Zwart
€ 239,-

Samsung Galaxy M31 64GB Zwart
€ 219,-

* Moto G8 plus komt functioneel denk ik het dichtste bij. prijs-kwaliteit goed. Naar het schijnt een goede camera. Maar die ondersteuning van Motorola...Bovendien is deze alweer op leeftijd, wat maakt dat hij geen 3 jaar meer meegaat...de G9 plus is veel te groot...

* De Galaxy A51: is er een saaier toestel? Doet wat het moet doen, mooi scherm, maar niet echt snel, geen super foto's; geen super vingerafdruksnelheid,... Wel een mooi scherm...maar dat interesseert me eigenlijk niet zo...

* de Galaxy A31 dan. Bijna net zo duur als de a21 (BBG), dus die keuze kan ik maken. maar beter of slechter dan de a51...wel dikker en zwaarder. Langere batterij (dat is het USP van de M31), maar mijn telefoon gaat gewoon iedere avond aan de lader...

* Tot slot: de GPpro. USP: de stylus. Maar wat moet ik nu met een stylus...verder denk ik een beetje als de rest. Middle of the road...dat is prima, maar welke kies je dan...

Mijn filter: ×vanaf € 50 t/m € 250 ×geen Huawei ×Android 10 of Android 11 × vanaf 3,906GB t/m 16GB × vanaf 64MB t/m 1TB ×Dual ×5ghz-ondersteuning: Ja ×Near Field Communication (NFC) ×Gyro sensor en Vingerafdrukscanner × t/m 198g×

Dan heb ik verder nog de Nokia 5.3 (bwa en een beetje groot). Samsung a21s (klinkt een stuk minder dan a51) en de realme 6/6s (maar die lijkt niet bijzonder populair...)

Dus ja, wie helpt kiezen...

[ Voor 24% gewijzigd door hampel12 op 26-11-2020 16:34 ]

Alle reacties

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
Realme 6s (€150 met Black Friday-week)
Realme 7 (€179 bij Realme zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransb3
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 14:24
Ik zit met exact gelijke afweging.... Dacht uiteindelijk voor de G Pro te gaan (prijs zakt...) maar zie nét op tijd dat deze net als de G5Plus géén kompas aan boord. Groot manco!
Hoop nu dat vanavond ergens nog een pixel 4a opeens betaalbaar wordt.....