Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

multi-function gaming pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sovarii
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 24-04-2021
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag terug komen in het programmeren, en beginnen met apps te developpen. daarnaast wordt deze pc ook gebruikt om af en toe te gamen (Witcher, Total war, Dota / LOL)

Wat mag het systeem gaan kosten?
hopelijk ergens rond 1000 euro. er kan een beetje speling in maar niet al te veel. kosten kunnen hopelijk gedrukt worden morgen met black friday.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis en monitor gaan allemaal mee. alleen de desktop zelf wordt nieuw gebouwd.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik zou denken dat de build hieronder voldoende is

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste blijf ik bij AMD Processor, heb ik betere ervaringen mee als Intel. de andere onderdelen sta ik open voor suggesties.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil graag de meeste games kunnen draaien. dit hoeft niet perse 4k 120 fps ofzo te zijn. zo lang het maar redelijk speelt.

Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet, maar ik hou deze optie graag open.

Wat verwacht je van ons?
ik zou graag suggesties willen over verbeteringen die ik kan maken aan mijn build. het is alweer een tijdje geleden dat ik zelf wat in elkaar heb gezet. feedback is welcome.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed€ 315,05€ 315,05
1MoederbordenGigabyte Aorus B550 ELITE V2€ 128,95€ 128,95
1VideokaartenAsus ROG Strix Radeon RX 5600 XT Gaming OC Edition€ 348,-€ 348,-
1Behuizingenbe quiet! Pure Base 500DX Zwart€ 95,95€ 95,95
1ProcessorkoelingScythe Mugen 5 PCGH Edition€ 48,99€ 48,99
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16€ 77,90€ 77,90
1VoedingenCooler Master MWE Bronze 650W V2€ 60,50€ 60,50
1Solid state drivesKingston A2000 500GB€ 59,35€ 59,35
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.134,69

Alle reacties

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:14

Bolletje

Moderator Harde Waren
Eerste wat opvalt is je videokaart. Recent is natuurlijk de nieuwe 3000-serie van NVIDIA en de 6000-serie van AMD gelanceerd. Dat zijn dan wel voornamelijk de high-end videokaarten, maar de meer middensegmentvideokaarten lijken er aan te komen (zoals de 3060 (Ti)).

Persoonlijk zou ik geen 5600XT meer kopen, tenzij je niet anders kan. Zie je ook terug in die prijsgrafiek van de Asus 5600XT dat die in de afgelopen weken gewoon meer dan 60 euro in prijs is gestegen...

• Sovarii
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 24-04-2021
Bolletje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:24:
Eerste wat opvalt is je videokaart. Recent is natuurlijk de nieuwe 3000-serie van NVIDIA en de 6000-serie van AMD gelanceerd. Dat zijn dan wel voornamelijk de high-end videokaarten, maar de meer middensegmentvideokaarten lijken er aan te komen (zoals de 3060 (Ti)).

Persoonlijk zou ik geen 5600XT meer kopen, tenzij je niet anders kan. Zie je ook terug in die prijsgrafiek van de Asus 5600XT dat die in de afgelopen weken gewoon meer dan 60 euro in prijs is gestegen...
Ik zou deze kaart dan bij de MediaMarkt Duitsland halen. Daar ligt de prijs nu op 309 euro. (Woon in grensgebied)

Als ik kijk naar de RTX kaarten ben ik over het algemeen meer dan de helft van mijn budget kwijt. Dit is misschien haalbaar op een later datum voor een upgrade maar niet op dit moment. Ik weet niet wanneer de Radeon 6000 kaarten uitkomen, maar wou niet al te lang wachten.

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19
Bolletje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:24:
De reden dat de prijs van deze Asus kaart omhoog gegaan is afgelopen weken, is omdat men 50 euro cashback kreeg van Asus. Die actie is 22 november afgelopen. De prijs blijft hoog vanwege de aanbod / vraag. Ik ben het trouwens geheel met je eens. De kaarten zouden juist goedkoper moeten worden ipv duurder.