Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag terug komen in het programmeren, en beginnen met apps te developpen. daarnaast wordt deze pc ook gebruikt om af en toe te gamen (Witcher, Total war, Dota / LOL)
Wat mag het systeem gaan kosten?
hopelijk ergens rond 1000 euro. er kan een beetje speling in maar niet al te veel. kosten kunnen hopelijk gedrukt worden morgen met black friday.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis en monitor gaan allemaal mee. alleen de desktop zelf wordt nieuw gebouwd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik zou denken dat de build hieronder voldoende is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste blijf ik bij AMD Processor, heb ik betere ervaringen mee als Intel. de andere onderdelen sta ik open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil graag de meeste games kunnen draaien. dit hoeft niet perse 4k 120 fps ofzo te zijn. zo lang het maar redelijk speelt.
Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet, maar ik hou deze optie graag open.
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag suggesties willen over verbeteringen die ik kan maken aan mijn build. het is alweer een tijdje geleden dat ik zelf wat in elkaar heb gezet. feedback is welcome.
Ik wil graag terug komen in het programmeren, en beginnen met apps te developpen. daarnaast wordt deze pc ook gebruikt om af en toe te gamen (Witcher, Total war, Dota / LOL)
Wat mag het systeem gaan kosten?
hopelijk ergens rond 1000 euro. er kan een beetje speling in maar niet al te veel. kosten kunnen hopelijk gedrukt worden morgen met black friday.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis en monitor gaan allemaal mee. alleen de desktop zelf wordt nieuw gebouwd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik zou denken dat de build hieronder voldoende is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste blijf ik bij AMD Processor, heb ik betere ervaringen mee als Intel. de andere onderdelen sta ik open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil graag de meeste games kunnen draaien. dit hoeft niet perse 4k 120 fps ofzo te zijn. zo lang het maar redelijk speelt.
Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet, maar ik hou deze optie graag open.
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag suggesties willen over verbeteringen die ik kan maken aan mijn build. het is alweer een tijdje geleden dat ik zelf wat in elkaar heb gezet. feedback is welcome.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 128,95 | € 128,95 |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix Radeon RX 5600 XT Gaming OC Edition | € 348,- | € 348,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 650W V2 | € 60,50 | € 60,50 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 59,35 | € 59,35 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.134,69 | ||