Sowieso krijg ik op hackfriday.nl alles al op 50%.
Ha klopt. Het is 80%Justin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:39:
[...]
Dan heb je de hack nog niet opgelostdat is de standaard korting die ze nu geven.
Volgens mij is de korting 6 maanden 80% als je de hack oplost namelijk.
Was het vorig jaar niet 9 maand 75%?TonyPartyPlace schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:39:
6 maanden 50%, tegenover vorig jaar 6 maanden 75%
[ Voor 70% gewijzigd door MarkStoep op 27-11-2020 09:47 ]
Je kunt de data als volgt decrypten:
Waarbij ciphertext natuurlijik de ciphertext bevat (base64 decoded string uit localstorage).
code:
1
| /usr/bin/gpg --decrypt --passphrase stonks ciphertext |
Waarbij ciphertext natuurlijik de ciphertext bevat (base64 decoded string uit localstorage).
Ik zal wel een sukkel zijn, maar als ik gpg --decrypt passphrase stonks "mijn string" doe krijg ik er niets uit.
Blijven proberen, concreter wordt de hint niet...
En kan je ergens een kortingcode invullen voor meer korting? De GPG file heb ik al kunnen decrypten.
80% is niet slecht toch? Check je output op "de x-parameter". Daar herken je vast een VPS-model in.
Ja en ook de locatie van de VPS. Maar dan kom ik nog niet veel verderHouthacker schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:12:
80% is niet slecht toch? Check je output op "de x-parameter". Daar herken je vast een VPS-model in.
Gotcha, thanks guys. Uiteindelijk via mijn bestaande VPS gelukt. OSX werkte niet mee :-)
Maar dat is korting zonder de add ons.
Zou graag dit ook willen met korting.
Of kan je deze na bestelling nog met korting toevoegen?
Addons lukte mij ook niet maar ik vind het prima zo. Ik zie alleen in mijn offerte/diensten nergens de actieprijzen terug (wel in de winkelmand), ben benieuwd hoe dat loopt
Ik heb net de vraag gesteld aan TransIP support hoe dit zit, omdat je 'm niet kunt samenstellen volgens mij.R20141016 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:21:
Maar dat is korting zonder de add ons.
Iemand al een idee voor de domeinnaam? Je kan uit het txt record deze string halen. maar hoe verder geen idee.
code:
1
| 7a9e15d1-c5de-41c3-a900-be1687b52caa |
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Webhosting is simpelweg morsecode decoden
/INTERNAL/UNGUESSABLE-PATH/WEBHOSTING-DISCOUNT/
ga je naar transip.nl/INTERNAL/UNGUESSABLE-PATH/WEBHOSTING-DISCOUNT/
view-source zodat je kan zien waarna je gestuurd wordt
verandert nummer in 75
75% korting, there ya go
verandert nummer in 75
75% korting, there ya go
Mitssz schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:29:
Iemand al een idee voor de domeinnaam? Je kan uit het txt record deze string halen. maar hoe verder geen idee.
code:
1 7a9e15d1-c5de-41c3-a900-be1687b52caa
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| drill TXT 7a9e15d1-c5de-41c3-a900-be1687b52caa.hackfriday.nl ;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, rcode: NOERROR, id: 18933 ;; flags: qr rd ra ; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0 ;; QUESTION SECTION: ;; 7a9e15d1-c5de-41c3-a900-be1687b52caa.hackfriday.nl. IN TXT ;; ANSWER SECTION: 7a9e15d1-c5de-41c3-a900-be1687b52caa.hackfriday.nl. 60 IN TXT "https://www.transip.nl/bestel-domein/check/prm/sw0rdf1sh/" ;; AUTHORITY SECTION: ;; ADDITIONAL SECTION: ;; Query time: 35 msec ;; SERVER: 2001:730:3e42::53 ;; WHEN: Fri Nov 27 10:38:33 2020 ;; MSG SIZE rcvd: 138 |
Op die pagina staat in de source code:
[code]data-price-hack-friday="... lijkt uniek per visit ..."[/code] nvm dat is hem al.
[ Voor 32% gewijzigd door theguyofdoom op 27-11-2020 11:07 ]
Hmmm ben ik wel benieuwd na...of kun je hem na oplevering nog uitbreiden met de korting?Justin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:27:
[...]
Ik heb net de vraag gesteld aan TransIP support hoe dit zit, omdat je 'm niet kunt samenstellen volgens mij.
Mijn ervaring is dat ná oplevering je niet met korting kunt uitbreiden.R20141016 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:41:
[...]
Hmmm ben ik wel benieuwd na...of kun je hem na oplevering nog uitbreiden met de korting?
Nu nog voor de VPSGarodus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:29:
verandert nummer in 75
75% korting, there ya go
Direct even een HA-IP meegepakt voor 6 maanden 50% korting,
https://www.transip.nl/vps/ha-ip/
Handig!
https://www.transip.nl/vps/ha-ip/
Handig!
Als ik voor de VPS korting probeer het te decrypt dmv gpg dus zo:
gpg --decrypt --passphrase stonks encryptedString
Dan krijg ik een error dat ie zoekt naar 'encryptedString' als bestand?
iemand enig idee?
ben vrij nieuw met 't gebruik van gpg
iemand enig idee?
Ik kwam er ook niet direct uit. Geen l33t h4x skillz blijkbaarTonyPartyPlace schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:28:
Dacht ik al. Ik krijg die GPG echter niet gedecrypt. Hoe werkt dat?
Gelukt. Opslaan in juiste formaat met headers.
VPS met korting besteld
1. Ga naar transip.nl/vps en druk op F12 (in Firefox). Bij je lokale opslag zie je een h4ckfr1d4y key staan. De waarde ervan kopieer je.
2. Gebruik een linux installatie en maak een bestand transip.gpg, open deze met je text editor en voeg dit toe:
3. Vervolgens gebruik je de gpg --decrypt command op de file die je net hebt aangemaakt. De command staat hier ergens in de topic, alles weggeven lijkt me ook zonde-----BEGIN PGP MESSAGE-----
<jouw persoonlijke hackfriday key>
-----END PGP MESSAGE-----
[ Voor 4% gewijzigd door Blackboard op 27-11-2020 11:26 ]
probeer dat eens danFle schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:45:
Als ik voor de VPS korting probeer het te decrypt dmv gpg dus zo:
iemand enig idee?

Uw advertentie hier?
code:
1
| echo -n "$JE_WAARDE_UIT_LOCALSTORAGE" | base64 -d | gpg --decrypt - |
werkt ook en dan ben je in 1 regel klaar
gpg --decrypt --passphrase stonks mijnkey.gpg
gpg: CRC error; 6D29CE - 8AF07A-----BEGIN PGP MESSAGE-----
jA0EBwMCjA0EBwMCivB693PsEXrz0mgB9wbY7hyf+bBtHxi+bhYYRi+FVBdgx99P82K3oRbIMcmKw+ZJrZf5fuziIidYRdkf5BZZsF4cuX8b+i9BNh2FlU8DFsUGKJbTuC79nIInAChThKRJXADMsW8UQWhmAmDiiinU49jPBw==ivB693PsEXrz0mgB9wbY7hyf+bBtHxi+bhYYRi+FVBdgx99P82K3oRbIMcmKw+ZJrZf5fuziIidYRdkf5BZZsF4cuX8b+i9BNh2FlU8DFsUGKJbTuC79nIInAChThKRJXADMsW8UQWhmAmDiiinU49jPBw==
Een PGP message heeft een begin en eindHemingr schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:52:
[...]
gpg: CRC error; 6D29CE - 8AF07A
probeer het eens met de oneliner die ik een paar berichtjes eerder stuurde?Hemingr schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:52:
[...]
Je moet eerst die string middels base64 decoden, dat in een bestand opslaan. Of je gebruikt de 1 regel commando van paar posts hierbovenHemingr schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:52:
[...]

Uw advertentie hier?
Interesting, bij mij werkte hij zelfs zonder PGP END MESSAGE. Heb hem nu wel toegevoegd aan de instructie
hmmm idd interessant ja, had eigenlijk verwacht van niet mja topBlackboard schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:55:
[...]
Interesting, bij mij werkte hij zelfs zonder PGP END MESSAGE. Heb hem nu wel toegevoegd aan de instructie
als je geen eindregel doorgeeft gaat GPG er vanuit dat EOF het einde van het bericht is en geeft volgens mij ook een waarschuwingBlackboard schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:55:
[...]
Ik heb letterlijk die command van hierboven gebruikt en die geeft ook geen outputCyPh schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:55:
[...]
Je moet eerst die string middels base64 decoden, dat in een bestand opslaan. Of je gebruikt de 1 regel commando van paar posts hierboven

Ben je daar al uit ? Hoe je die vps moet samenstellen ?Justin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:27:
[...]
Ik heb net de vraag gesteld aan TransIP support hoe dit zit, omdat je 'm niet kunt samenstellen volgens mij.
no valid OpenPGP data found.
decrypt_message failed: Unknown system error
Nu eerst koffie.
decrypt_message failed: Unknown system error
Nu eerst koffie.
Denk dat je string dan fout is, werkt hier welHemingr schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:01:
[...]
Ik heb letterlijk die command van hierboven gebruikt en die geeft ook geen output
dat is de base64 met nog een andere base64 string erachter, pak alleen het stukje-----BEGIN PGP MESSAGE-----
jA0EBwMCjA0EBwMCivB693PsEXrz0mgB9wbY7hyf+bBtHxi+bhYYRi+FVBdgx99P82K3oRbIMcmKw+ZJrZf5fuziIidYRdkf5BZZsF4cuX8b+i9BNh2FlU8DFsUGKJbTuC79nIInAChThKRJXADMsW8UQWhmAmDiiinU49jPBw==ivB693PsEXrz0mgB9wbY7hyf+bBtHxi+bhYYRi+FVBdgx99P82K3oRbIMcmKw+ZJrZf5fuziIidYRdkf5BZZsF4cuX8b+i9BNh2FlU8DFsUGKJbTuC79nIInAChThKRJXADMsW8UQWhmAmDiiinU49jPBw==
[ Voor 85% gewijzigd door CyPh op 27-11-2020 11:15 ]
Uw advertentie hier?
Nog geen antwoord ontvangen. Wel dat je Directadmin later kunt toevoegen omdat die buiten de korting valt. Die kun je toevoegen door de VPS te herinstalleren, de korting blijft dan van toepassing.cemtex schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:03:
[...]
Ben je daar al uit ? Hoe je die vps moet samenstellen ?
Addons vraag staat uit, zodra ik antwoord heb laat ik het direct weten.
Dank!Justin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:12:
[...]
Nog geen antwoord ontvangen. Wel dat je Directadmin later kunt toevoegen omdat die buiten de korting valt. Die kun je toevoegen door de VPS te herinstalleren, de korting blijft dan van toepassing.
Addons vraag staat uit, zodra ik antwoord heb laat ik het direct weten.
Ik heb meer koffie nodig. Thanks. Het is geluktCyPh schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:08:
[...]
Denk dat je string dan fout is, werkt hier wel
[...]
dat is de base64 met nog een andere base64 string erachter, pak alleen het stukje
6 maanden, hoe lang loopt het hele contract eigenlijk? een jaar of maandelijks opzegbaar?
[ Voor 12% gewijzigd door Hemingr op 27-11-2020 11:18 ]
VPS is maandelijks opzegbaarHemingr schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:15:
[...]
Ik heb meer koffie nodig. Thanks. Het is gelukt.
6 maanden, hoe lang loopt het hele contract eigenlijk? een jaar of maandelijks opzegbaar?
Vorig jaar meegedaan en mijn oude vps vervangen door de BF versie. Eigenlijk geen zin om dat weer te doen voor die 6 maanden korting (alle domeinen en data weer verhuizen en opnieuw configureren)
Maar blijft leuk om hieraan mee te doen

Uw advertentie hier?
Ben ik de enige die
code:
krijgt? Ik kan de localstorage string niet decode in base64...
1
| base64: invalid input |
[ Voor 6% gewijzigd door Koen Hendriks op 27-11-2020 11:26 ]
Denk het wel, heb je wel de hele string? gebruik anders de oneliner die hierboven vermeldt wordt.Koen Hendriks schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:26:
Ben ik de enige diecode:krijgt? Ik kan de localstorage string niet decode in base64...
1 base64: invalid input
Wat is de string die je probeert te decoden?
[ Voor 6% gewijzigd door CyPh op 27-11-2020 11:27 ]
Uw advertentie hier?
ik heb diverse VPS'en draaien; de oudste is Centos6. Nu kan ik deze upgraden met alle risico's of een nieuwe VPS en alles overzetten. Met DA is dat wel een stuk makkelijker (de een backupped de ander). De DNS instellingen is dan het meeste werk ... en de "ohja" momentjes.CyPh schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:24:
Vorig jaar meegedaan en mijn oude vps vervangen door de BF versie. Eigenlijk geen zin om dat weer te doen voor die 6 maanden korting (alle domeinen en data weer verhuizen en opnieuw configureren)Maar blijft leuk om hieraan mee te doen
Ja heb de hele string volgens mij, of mis ik een stap bij het uit localstorage halen?
Heb meerdere dingen geprobeerd. Vanuit base64 pipen naar gpg file en ook de oneliner. Beide geven me geen gelde base64 terug...
Heb meerdere dingen geprobeerd. Vanuit base64 pipen naar gpg file en ook de oneliner. Beide geven me geen gelde base64 terug...
paste de oneliner eens via DM danKoen Hendriks schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:29:
Ja heb de hele string volgens mij, of mis ik een stap bij het uit localstorage halen?
Uw advertentie hier?
Jammer dat het niet voor Belgie (transip.be) geldig is
Bij het uitvoeren van de 'hack' op de .be site, krijg ik als response:
No discounts here. Sorry!
Ik ben reeds .BE klant, en kan bijgevolg geen bijkomend nl account aanmaken
edit: Nochtans staat op de .be site dezelfde h4ckfr1d4y key. Ze doen dus wel moeite om de korting uit te schakelen op de .be site, maar de hele zoektocht naar de korting (die je dan niet krijgt) laten ze wel staan!
Bij het uitvoeren van de 'hack' op de .be site, krijg ik als response:
No discounts here. Sorry!
Ik ben reeds .BE klant, en kan bijgevolg geen bijkomend nl account aanmaken
edit: Nochtans staat op de .be site dezelfde h4ckfr1d4y key. Ze doen dus wel moeite om de korting uit te schakelen op de .be site, maar de hele zoektocht naar de korting (die je dan niet krijgt) laten ze wel staan!
[ Voor 30% gewijzigd door Jim80 op 27-11-2020 11:36 ]
Ik had inderdaad niet de hele string uit localstorage gekopieert.
Die werkt nu, kom nu op het volgende:
[code]gpg: AES encrypted data
gpg: problem with the agent: Inappropriate ioctl for device
gpg: encrypted with 1 passphrase
gpg: decryption failed: No secret key[/code]
Heb hem! Intern GPG instelling even aanpassen.
[ Voor 9% gewijzigd door Koen Hendriks op 27-11-2020 11:35 ]
Het kan in plaats van een bestand te decrypten ook eenvoudig met een command..
echo -n "$h4ckfr1d4y_TOKEN" | base64 -d | gpg --decrypt
echo -n "$h4ckfr1d4y_TOKEN" | base64 -d | gpg --decrypt
Zou je kunnen delen welke instelling dat was?Koen Hendriks schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:33:
Ik had inderdaad niet de hele string uit localstorage gekopieert.
[..] edit
Woeps, was voor een DM
Woeps, was voor een DM
[ Voor 79% gewijzigd door CyPh op 27-11-2020 11:39 ]
Uw advertentie hier?
GPG moest weten waar de input van het wachtwoord vandaan moet komen. In mijn geval vanuit mijn terminal dus met een lokale variable dit aangegeven:Marco1994 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:37:
[...]
Zou je kunnen delen welke instelling dat was?
code:
1
| export GPG_TTY=$(tty) |
Dan nog steeds:
gpg: AES encrypted data
gpg: decryption failed: Bad session key
(via de onlineliner)
Gelukt .. (deels). Thanks CyPh!
(via de onlineliner)
[ Voor 11% gewijzigd door ronald75 op 27-11-2020 11:56 ]
Bij mij werkte het wel met GPG1, niet met GPG2!Ronald1975 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:45:
Dan nog steeds:
(via de onlineliner)
Enige wat ik niet echt zie is mogelijk tot inladen van je standaard keys en keuze van OS bij de VPS korting, maar goed, dat kan als ze deployed zijn nog wel gok ik.
Letterlijke reactie is:
"Add-ons kun je ook toevoegen via 'Beheren'. De optie heet 'Add-ons bestellen'. "
Dus dat zal dan toch (vandaag iig) nog achteraf kunnen.
Heeft iemand vandaag al een VPS met korting besteld die dit kan controleren?Justin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:22:
[...]
Letterlijke reactie is:
"Add-ons kun je ook toevoegen via 'Beheren'. De optie heet 'Add-ons bestellen'. "
Dus dat zal dan toch (vandaag iig) nog achteraf kunnen.
Lijkt te werken. Net een VPS besteld, als ik de add ons bekijk zie ik de kortingsprijzen (in iedergeval de 50% korting), een IP is bijvoorbeeld €1. Als ik 'm in mn mandje pleur zie ik €2 staan met als notitieR20141016 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:30:
[...]
Heeft iemand vandaag al een VPS met korting besteld die dit kan controleren?
"Let op: je ziet de Price Hack Friday korting niet hier, maar wel in je account."
Ik heb het volgende teruggekregen:Justin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:32:
[...]
Lijkt te werken. Net een VPS besteld, als ik de add ons bekijk zie ik de kortingsprijzen (in iedergeval de 50% korting), een IP is bijvoorbeeld €1. Als ik 'm in mn mandje pleur zie ik €2 staan met als notitie
"Let op: je ziet de Price Hack Friday korting niet hier, maar wel in je account."
De 80% geldt enkel voor de VPS zelf, helaas niet voor de add-ons. De add-ons hebben overigens wel een korting van 50%.
Ik ga maar eens shoppen.
Daar zijn snapshots voor.CyPh schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:24:
(alle domeinen en data weer verhuizen en opnieuw configureren)
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
In combinatie met een HA-IP. Alle domeinen koppelen aan HA-IP. Nu met korting VPS bestellen. Klonen. IP overhangen. Klaar.
Snel verdiend!
Ja klopt, maar dan zou ik Ubuntu 18 naar 20 overstappen. Daarnaast heb ik ook toegang op ip basis voor bepaalde handelingen/functies. met HA-IP kan dat dan weer wel inderdaad, maar switch je wel tussen delft en ams afaik.
Uw advertentie hier?
Wel lekker handig dat dit dus eigenlijk alleen met een Linux systeem te ontsleutelen is.. Niet iedereen heeft zomaar een Linux doos voorhanden.....
Nothing is a problem once you've debugged the code
Er is ook gewoon een Windows versie te downloaden, dus het hoeft zeker niet alleen op een Linux installatie te lukken.
onzin, https://scand.com/products/wingpg/ er zijn ook tools voor andere os'enDaRealRenzel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:06:
Wel lekker handig dat dit dus eigenlijk alleen met een Linux systeem te ontsleutelen is.. Niet iedereen heeft zomaar een Linux doos voorhanden.....
Uw advertentie hier?
Het is mij, na wat tips in dit topic, ook gelukt. Thanks!
Ik zag het net al even voorbij komen, maar het klopt dat je na de kortingsperiode van 6 maanden weer kan opzeggen toch? Of moet je nog minimaal x maanden het pakket afnemen?
Ik zag het net al even voorbij komen, maar het klopt dat je na de kortingsperiode van 6 maanden weer kan opzeggen toch? Of moet je nog minimaal x maanden het pakket afnemen?
Thanks ik heb ErvaringsWerker.nl erop gepakt.
Want, dat is dus werk in de (s)GGZ en dat levert geen fuck op nog, maar zo is zo'n portfolio site wel effe te betalen.
[ Voor 190% gewijzigd door Perkouw op 27-11-2020 13:21 ]
Je kunt per maand opzeggen ja.rajeckm schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:10:
Het is mij, na wat tips in dit topic, ook gelukt. Thanks!
ja natuurlijk, maar dan moet ik wel eerst vanalles installeren op mijn windows bak... Niet iedereen heeft een Base64 decoder en een GPG tool op de PC staan..CyPh schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:09:
[...]
onzin, https://scand.com/products/wingpg/ er zijn ook tools voor andere os'en
"t is letterlijk 1 tool die je moet installeren, als je die korting wil moet je er natuurlijk ook wat voor doenDaRealRenzel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:27:
[...]
ja natuurlijk, maar dan moet ik wel eerst vanalles installeren op mijn windows bak... Niet iedereen heeft een Base64 decoder en een GPG tool op de PC staan..
https://www.google.com/search?q=base+64+decode Geen decoder nodig.DaRealRenzel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:27:
[...]
ja natuurlijk, maar dan moet ik wel eerst vanalles installeren op mijn windows bak... Niet iedereen heeft een Base64 decoder en een GPG tool op de PC staan..
Daarnaast 1e hit op google: https://cirw.in/gpg-decoder/
En daarbij, het betreft een "hack"friday actie bij een Tech bedrijf omtrent virtuele servers. Het is maar net waar je je druk over kunt maken

[ Voor 7% gewijzigd door CyPh op 27-11-2020 13:33 ]
Uw advertentie hier?
Veel van dat soort dingen kan je ook gewoon op websites uitvoeren of in de JavaScript console van je favoriete webbrowser.DaRealRenzel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:27:
[...]
Thanks voor je linkje, ik ben nu in iedergeval een stap verder.CyPh schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:31:
[...]
https://www.google.com/search?q=base+64+decode Geen decoder nodig.
Daarnaast 1e hit op google: https://cirw.in/gpg-decoder/
En daarbij, het betreft een "hack"friday actie bij een Tech bedrijf omtrent virtuele servers. Het is maar net waar je je druk over kunt maken
Maar ik snap de uitkomst niet.
Moet er niet een link of kortings code uit komen?
Waar zou ik die kunnen vinden dan/
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Ik heb de links niet getest he, heb het zelf via CLI gedaan. Dus weet niet of die output kloptmaubaan schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:38:
[...]
Thanks voor je linkje, ik ben nu in iedergeval een stap verder.
Maar ik snap de uitkomst niet.
Moet er niet een link of kortings code uit komen?
Waar zou ik die kunnen vinden dan/
Uw advertentie hier?
misschien dat iemand kan bevestigen of de output klopt van https://cirw.in/gpg-decoder/
ik zit hier op vast en zie niet hoe ik hierop verder kan
ik zit hier op vast en zie niet hoe ik hierop verder kan
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Behalve Windows OS, die blijft gewoon 12.50 per maand kosten... helaas...R20141016 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:41:
[...]
Ik heb het volgende teruggekregen:
De 80% geldt enkel voor de VPS zelf, helaas niet voor de add-ons. De add-ons hebben overigens wel een korting van 50%.
Ik ga maar eens shoppen.
Dat stond ook in de kleine letters, geen Windows, geen CPanel of DA etc.DaRealRenzel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:49:
[...]
Behalve Windows OS, die blijft gewoon 12.50 per maand kosten... helaas...
Ik krijg meerdere signalen dat men het niet fijn vind dat de antwoorden zo open staan in dit topic. Als je grote hints / antwoorden wilt delen, doe dit dan met [spoiler]-tags.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Iemand al geprobeerd om in de link die je verkrijgt met de gpg de x1 te vervangen?
Ik heb het net geprobeerd en lijkt leuke gevolgen te hebben.
Ja, zoals hierboven in de spoiler tags staan, kun je de url zelf configureren. Korting blijft wel gewoon die 80%, dus niet meer of minder.Mschamp schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:41:
Iemand al geprobeerd om in de link die je verkrijgt met de gpg de x1 te vervangen?
Voor de mensen die lui zijn:Garodus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:29:
verandert nummer in 75
75% korting, there ya go
spoiler:
[ Voor 15% gewijzigd door mcpoesen op 27-11-2020 15:27 ]
Vanaf 14-05-2019 officieel benoemd tot het vriendje van Versio (https://i.imgur.com/l22mqKm.png)
Nee hoor. Alleen de Quick Reply staat (sinds gisteren) uit.
Met betrekking van het clonen van een VPS is er iets veranderd
de optie "Herstel een snapshot op een andere VPS" die ook hier te zien is: https://www.transip.nl/kn...t-een-andere-installeren/ doet het op dit moment dus niet of is verwijderd?
Dus op dit moment is het, althans voor mij, niet mogelijk de oude VPS naar de nieuwe te moven (kon vorig jaren dus wel...)
de optie "Herstel een snapshot op een andere VPS" die ook hier te zien is: https://www.transip.nl/kn...t-een-andere-installeren/ doet het op dit moment dus niet of is verwijderd?
Dus op dit moment is het, althans voor mij, niet mogelijk de oude VPS naar de nieuwe te moven (kon vorig jaren dus wel...)
Ik kan gewoon een snapshot van een andere VPS op een nieuwe Black Friday VPS herstellen hoor. Er moet alleen wel een (recente?) snapshot van een andere VPS zijn.
Ik zie dat ze het iets anders hebben ingericht en de knowledgebase niet helemaal meer klopt. Dus het kan wel!
Tralapo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:13:
Ik kan gewoon een snapshot van een andere VPS op een nieuwe Black Friday VPS herstellen hoor. Er moet alleen wel een (recente?) snapshot van een andere VPS zijn.
Zou het wel heel fijn vinden als ze even big storage in de aanbieding doen.
Voor de Windows gebruikers die tijdens het hacken de kracht van Linux missen kunnen eens kijken naar Windows Subsystem for Linux.
update; Zelf geen ervaring mee overigens. Gebruik al jaren Linux distros.The Windows Subsystem for Linux lets developers run a GNU/Linux environment -- including most command-line tools, utilities, and applications -- directly on Windows, unmodified, without the overhead of a traditional virtual machine or dualboot setup.
[ Voor 7% gewijzigd door Mr. HTTP op 27-11-2020 17:36 ]
Via Campagne pagina met voorwaardenDa Rock schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:13:
Zou het wel heel fijn vinden als ze even big storage in de aanbieding doen.
Zou me ook wel verbazen als die in de korting zou gaan, volgens mij is er amper wat te verdienen met bulk storage services.Andere producten en/of diensten, waaronder Big Storage en licenties op software en besturingssystemen (zoals cPanel of Windows Server), zijn uitgesloten van deze kortingsactie.

Ayyy, had me veel moeite bespaard als ik dit eerder wistMr. HTTP schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:41:
[...]
Via Campagne pagina met voorwaarden
[...]
Zou me ook wel verbazen als die in de korting zou gaan, volgens mij is er amper wat te verdienen met bulk storage services.
Nou, volgens mij hebben ze wel heel veel shizzle verkocht, want het lijkt er op dat ik niet bij TransIP kan komen.

:fill(white):strip_exif()/f/image/SVrb3DWW7ROcyzoWiNg8X8Ni.png?f=user_large)
Ken ik jou?
Transip lijkt wel een groter probleem te hebben, DNS lijkt ook niet meer te resolven.
NSLOOKUP: SERVFAIL
Zal toch niet weer een DDOS zijn...
NSLOOKUP: SERVFAIL
Zal toch niet weer een DDOS zijn...
[ Voor 15% gewijzigd door TVH7 op 30-11-2020 23:43 ]
https://transnoc.nl/
Website en controlepaneel onbereikbaar, ook impact op andere diensten
Om een nog onbekende reden zijn onze website en het controlepaneel momenteel onbereikbaar. Mogelijk ervaar je ook time-outs bij het gebruik van je webhostingpakket, VPS of STACK. We zijn hiervan op de hoogte en onze engineers doen onze uiterste best om de oorzaak zo snel mogelijk te achterhalen en dit probleem te verhelpen.
[ Voor 65% gewijzigd door Ch4oZZzz op 30-11-2020 23:54 ]
Lijkt iets met DNS te zijn. En daardoor de rest.
Ik ga lekker al mijn monitoringkanalen in Slack negeren voor de komende uren, was toch al slapenstijd.
Ik ga lekker al mijn monitoringkanalen in Slack negeren voor de komende uren, was toch al slapenstijd.
Lijkt idd iets met DNS te zijn, zelfs hun eigen site is niet meer bereikbaar LoL, maar ook tientallen andere sites van mij
Dus maar even geduld hebben, gelukkig nu net na het 'black friday' weekend ivm de omzetten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Grote hints en aanwijzingen mogen in [spoiler]-tags geplaatst worden zodat iedereen die zelf wilt puzzelen ze niet open en bloot ziet.
• Grote hints en aanwijzingen mogen in [spoiler]-tags geplaatst worden zodat iedereen die zelf wilt puzzelen ze niet open en bloot ziet.