Crypto assets niet meer traceerbaar maken

Pagina: 1
Acties:

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 08:53
Tweakers.

Met wat geluk heb ik inmiddels een aardig vermogen aan crypto. Alle crypto zijn echter te herleiden naar de wallet die gebruikt is via diverse exchanges waar ik me heb moeten registreren.

Ik zou graag alle tokens en coins op een andere wallet zetten zonder dat er te achterhalen is dat het vanaf mijn originele wallet is gekomen, is dat te doen?
NB: Als dit ee te grijs gebied is voor tweakers dan is het sluiten van het topic natuurlijk ok.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je kunt een mixer (tumbler) gebruiken.

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 26-11-2020 12:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 08:53
Dank je Rob. Ik ga me daar in verdiepen.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat kun je natuurlijk doen, maar als dat wallet adres aan jouw naam en bankrekening is gekoppeld dan kun je natuurlijk altijd zien wat ooit je wallet balance was. Dus dan kun je tumblen wat je wilt maar er is altijd terug te vinden wat de balance ooit was. Daar moet je wel rekening mee houden lijkt mij. Je kunt dat niet uitwissen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten wat haken en ogen aan. Mixing is grotendeels een hack gemaakt omdat Bitcoin technische tekortkomingen heeft in het protocol m.b.t anonimiteit en fungibility. Coins als Monero zijn met deze requirements gebouwd (van scratch) en zodoende technisch superieur aan mixers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:07
procyon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:21:

Ik zou graag alle tokens en coins op een andere wallet zetten zonder dat er te achterhalen is dat het vanaf mijn originele wallet is gekomen, is dat te doen?
Uitgaande van Bitcoin en tokens, ervan uitgaande dat je ze niet via exchanges swapt:
Nee. Je kunt het hooguit minder makkelijk achterhalen dat ze langs jouw adres zijn gegaan. De uitgaande transacties blijven echter altijd vastliggen in het blok waarin ze gemijnd zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door The Redman op 29-11-2020 18:11 ]

Pagina: 1