Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KVdE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:38
Let's be honest, die RAM is overal uitverkocht en gaat met Black Friday dus echt niet in korting staan :) Heb er net nog op de kop weten tikken in Duitsland, met DHL verzending naar BE/NL. 165EUR + verzending (~15EUR) en toch net iets strakkere timings dan de Ripjaws.

Hopelijk doe ik hier een mede-Tweaker een plezier mee voor hun nieuwe build.

https://www.computerunive...tix-black-32gb-ddr4-ram-3

• Satan_cat
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-09 14:50
Thanks man, precies wat ik nodig had. Precies de strakkere timings + 3600mhz zal de 5600X erg prettig vinden!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Denk je dat je echt het verschil gaat merken met pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC ?

Wil je je RAM optimizen kun je D-Ram calculator gebruiken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26
De 8GB variant van deze reepjes zijn momenteel nog bij Amazon beschikbaar voor €75.Dit zijn single rank reepjes die het met 4 stuks goed zouden moeten doen, zie HWU.

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:48
tweak_dude schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:24:
De 8GB variant van deze reepjes zijn momenteel nog bij Amazon beschikbaar voor €75.Dit zijn single rank reepjes die het met 4 stuks goed zouden moeten doen, zie HWU.
Leverbaar vanaf 1 dec.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• KVdE
Hackus schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:02:
Denk je dat je echt het verschil gaat merken met pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC ?

Wil je je RAM optimizen kun je D-Ram calculator gebruiken
Merken? Wellicht niet :) Maar niet iedereen is goed in RAM tweaken en als je dan voor ongeveer hetzelfde geld latjes kan kopen die net iets strakkere timings in XMP hebben, is dat toch mooi meegenomen, niet?

• KVdE
tweak_dude schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:24:
Ik had ergens gelezen dat je beter geen 2x8 kitje dubbel bestelt omdat je niet zeker bent of ze uit dezelfde batch komen, terwijl 4x8 setjes dat wel garanderen. Verder vond ik 2x16 wel leuk omdat je dan nog 2 slots vrij hebt naar de toekomst toe. Al heb je dan sowieso ook het probleem dat ze uit verschillende batches komen mocht je achteraf bijsteken.

• Oni
  • Registratie: November 2017
  • Niet online

Oni

Die bij computer universe zijn uiteraard ondertussen ook uitverkocht.
In BE of NL bestellen is minstens één maand levertijd..
Als er nog iemand toevallig weet heeft van stock ergens dan hoor ik dat graag, als de prijs + verzendkosten schappelijk zijn natuurlijk.
Liefst de witte, maar zwart mag ook. Liever geen rood of RGB.
Mijn toekomst 5600x dankt u.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is meer iets voor pricewatch. We gaan niet voor elk onderdeel een levertijdstopic houden.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.