betaalde "reviewers" actief?

Pagina: 1
Acties:

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 16:54
zat net ff te kijken naar wasmachines, bij de beoordelingen van de Bosch wau staan er heel erg lovende kritieken. Wel vreemd dat ze allemaal in een korte tijd zijn geplaatst, allemaal een belgische manier van schrijfstijl hebben en allemaal door newbies die alleen op tweakers zijn om deze wasmachine aan te prijzen.

Als dit business is van Bosch heb ik mijn laatste Bosch ooit gekocht......

Kan tweakers hier iets aan doen?

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het ziet eruit als een of andere actie van een derde partij, ik heb eens wat vragen gesteld. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het blijkt een sponsoractie te zijn van iBood. Iedereen kreeg een handdoekenpakket. Daarmee zijn de reviews dus gedeeltelijk gesponsord, ik heb ze aangepast. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 16:54
jup, verstoord zo wel de beoordeling. er wordt al zoveel gestuurd, heb behoefte aan echte reviews :) bedankt voor de moeite

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw