Hallo allen,
Ik ben van plan om een gaming pc te kopen. Ik game nu al een paar jaar op mijn school laptop dus ik vond wel dat het tijd was voor een echte game PC.
Qua prijs wil ik maximaal 2200 euro uitgeven maar streef eerder naar 1700-2000 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC voornamelijk voor gamen gebruiken, en ook een beetje voor school. De games die ik voornamelijk speel zijn: Black ops cold war, Rainbow six siege en verschillende andere shooters. En het liefst wil ik ze op ultra kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1700-2000, maximaal 2200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en schermen neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- 500GB SSD + HDD van 2-3TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, het gaat om kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen, voor de rest heb ik nog een vraag: Is het lastig om hem zelf in elkaar te zetten? Ik heb dit namelijk nog nooit gedaan.
Alvast bedankt
Ik ben van plan om een gaming pc te kopen. Ik game nu al een paar jaar op mijn school laptop dus ik vond wel dat het tijd was voor een echte game PC.
Qua prijs wil ik maximaal 2200 euro uitgeven maar streef eerder naar 1700-2000 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC voornamelijk voor gamen gebruiken, en ook een beetje voor school. De games die ik voornamelijk speel zijn: Black ops cold war, Rainbow six siege en verschillende andere shooters. En het liefst wil ik ze op ultra kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1700-2000, maximaal 2200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en schermen neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- 500GB SSD + HDD van 2-3TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, het gaat om kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen, voor de rest heb ik nog een vraag: Is het lastig om hem zelf in elkaar te zetten? Ik heb dit namelijk nog nooit gedaan.
Alvast bedankt