CD-Rom die audio snel leest.

Pagina: 1
Acties:

• in-the-dark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05-2004
Ik heb zojuist een Plextor 241040A oventje aangeschaft waar ik heel erg tevreden mee ben. Hij zit op een Athlon 1.2Ghz systeem met 'n 7200rpm Western digital harde schijf en een Samsung SD612 dvd rom.
Ik heb nog niet veel ervaring met branden, maar het is me al wel duidelijk dat (nero 5.5) on the fly branden tot veel vastlopers van m'n win2k leidt. Dus doe ik het maar via de harde schijf. Nu gaat branden van software prima, tot wel 24 speed. Audio van de harde schijf zal misschien ook wel zo snel kunnen, maar ik begreep dat je dan kwaliteit verliest??
De beperking waar ik nu tegenaan loop is dat de genoemde Samsung dvd-rom audio zeer traag leest, volgens info in Nero maar 8 speed. Maw het op harde schijf zetten duurt dus lang. Ik zoek nu eigenlijk een cd-rom speler die audio zo snel mogelijk leest. Hebben jullie aanbevelingen? 8-)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:07
http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=daeresults.php3

Ikzelf ben zeer tevreden met m'n Asus 50x.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• in-the-dark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05-2004
bedankt voor de handige link!

Verwijderd

gewoon je toaster gebruiken om te rippen(die is er erg goed in)met EAC( www.exactaudiocopy.de )...niet on-the-fly branden!!!!