Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC gaat voornamelijke gebruikt voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum budget is rond de 2000 euro inclusief monitor en toetsenbord
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn headset en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wilde graag de nieuwe RTX3070 gebruiken. Verder zat ik te denken aan een AMD build. Qua monitor heb ik geen idee wat goed is. Hij moet denk ik wel g-sync comp. zijn. Ik zat te denken aan een 27 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eigenlijk geen voorkeur voor merk. Mijn eerste gamepc heb ik gekocht in 2004, en sindsdien ben ik er niet meer mee bezig geweest.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc hoeft niet per se muis stil te zijn, hij staat op een apparte kamer, en ik game met headset. RGB is leuk maar geen must. VR ready.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik wat tips en advies over mijn gekozen onderdelen, waar ik mischien nog geld kan besparen, of juist te weinig uitgeef.
De PC gaat voornamelijke gebruikt voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum budget is rond de 2000 euro inclusief monitor en toetsenbord
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn headset en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wilde graag de nieuwe RTX3070 gebruiken. Verder zat ik te denken aan een AMD build. Qua monitor heb ik geen idee wat goed is. Hij moet denk ik wel g-sync comp. zijn. Ik zat te denken aan een 27 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eigenlijk geen voorkeur voor merk. Mijn eerste gamepc heb ik gekocht in 2004, en sindsdien ben ik er niet meer mee bezig geweest.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc hoeft niet per se muis stil te zijn, hij staat op een apparte kamer, en ik game met headset. RGB is leuk maar geen must. VR ready.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik wat tips en advies over mijn gekozen onderdelen, waar ik mischien nog geld kan besparen, of juist te weinig uitgeef.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 181,05 | € 181,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G | € 725,40 | € 725,40 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,40 | € 60,40 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3600C18 | € 66,65 | € 66,65 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 | € 136,05 | € 136,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 99,- | € 99,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.541,35 | ||