Hey allemaal. Ongeveer 7 jaar geleden heb ik gebruik gemaakt van de Best Buy Desktop guide en zo mijn eerste gaming PC gebouwd. Helaas ondervind ik met Valhalla toch wat problemen. Voornamelijk bij de CPU en het RAM geheugen. De GPU had ik toevallig een jaar geleden al vervangen. Maar het is dus hoog tijd de rest van mijn computer te upgraden!
Ik zou jullie heel graag wat vragen willen stellen die ik heb. Zo weet ik zeker dat er niets mis gaat.
Mijn eerste vraag gaat over de CPU. Ik zat zelf te kijken naar een Ryzen 5 3600x en een Ryzen 7 3700x. Welke zouden jullie mij aanbevelen? Ik zou heel graag weer een jaar of 5 met mijn setup willen doen.
Mijn tweede vraag gaat over het hergebruiken van onderdelen. Ik zou namelijk graag mijn voeding, SSD en HDD opnieuw gebruiken in de nieuwe computer. Is dit ook gewoon mogelijk/ aan te raden?
Ik heb verder mijn oog op de volgende onderdelen:
Asrock B450M pro4 moederbord.
Corsair Vengeance RGB Pro 16GB DDR4 DIMM 3200 Mhz/16 (2x8GB) Black
Ryzen 5 3600X/ Ryzen 7 3700X
Gtx 1060 6GB (deze heb ik al)
Zouden jullie mij kunnen adviseren of dit een beetje een goede keuze is en wat volgens jullie een mooie kast hierbij is?
Ik wil jullie alvast heel erg bedanken!
Ik zou jullie heel graag wat vragen willen stellen die ik heb. Zo weet ik zeker dat er niets mis gaat.
Mijn eerste vraag gaat over de CPU. Ik zat zelf te kijken naar een Ryzen 5 3600x en een Ryzen 7 3700x. Welke zouden jullie mij aanbevelen? Ik zou heel graag weer een jaar of 5 met mijn setup willen doen.
Mijn tweede vraag gaat over het hergebruiken van onderdelen. Ik zou namelijk graag mijn voeding, SSD en HDD opnieuw gebruiken in de nieuwe computer. Is dit ook gewoon mogelijk/ aan te raden?
Ik heb verder mijn oog op de volgende onderdelen:
Asrock B450M pro4 moederbord.
Corsair Vengeance RGB Pro 16GB DDR4 DIMM 3200 Mhz/16 (2x8GB) Black
Ryzen 5 3600X/ Ryzen 7 3700X
Gtx 1060 6GB (deze heb ik al)
Zouden jullie mij kunnen adviseren of dit een beetje een goede keuze is en wat volgens jullie een mooie kast hierbij is?
Ik wil jullie alvast heel erg bedanken!