Ik heb hier aan mijn sblive een livedrive gehangen met een optische uitgang, welke doorgelust wordt naar een 5.1 marantz versterker met dts en dolby decoding, nu wil ik testen of ik dolby en dts kan afspelen, alleen heb ik geen files daarvoor en schijnt de geluidskaart weinig te ondersteunen, wie weet hoe je dit aanpakt?
Verwijderd
Om te beginnen : vergeet DTS, dan kan je Live! NIET aan.
/edit : enne, wat dacht je van een DVD erin stoppen en afdraaien maar
Ik heb geen dvd want die hebben we al als een los apparaat (vandaar de set) in de woonkamer, ik heb gewoon mijn pc aangesloten via de optische kabel waar de dvd opzit en ik geloof dat dts een soort achtergrondruis gebruikt om de boel te splitsen in verschillende channels, dat zou de reciever dan kunnen doen...
Verwijderd
Here goes:
Zorg dat je een vob file in je bezit hebt, doe dit door bijvoorbeeld:
- een dvd af te spelen met powerdvd
of als je geen dvd speler hebt:
- een vob (trailer) file te downloaden
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/trailers.html
(vanaf 600+ kb)
Zorg dat powerdvd goed is ingesteld, en dat je de digitale uitgang selecteerd, en ac3 geluid aanzet.
Zorg dat je een vob file in je bezit hebt, doe dit door bijvoorbeeld:
- een dvd af te spelen met powerdvd
of als je geen dvd speler hebt:
- een vob (trailer) file te downloaden
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/trailers.html
(vanaf 600+ kb)
Zorg dat powerdvd goed is ingesteld, en dat je de digitale uitgang selecteerd, en ac3 geluid aanzet.
Verwijderd
Op zondag 12 augustus 2001 12:52 schreef XElDiablo het volgende:
...en ik geloof dat dts een soort achtergrondruis gebruikt om de boel te splitsen in verschillende channels, dat zou de reciever dan kunnen doen...
Verwijderd
Geen powerdvd?
<!---Download dit programma dan bij
www.kickme.to/fosi
Helaas een nederlandse versie.
En oh ja, vergeet niet de om zelf een tijdslimiet in het programma te bouwen, zodat je het maar een maand kan gebruiken, want die ontbreekt helaas in deze versie.--->
[adminbreak]
Koop het programma gewoon
ZAC heeft bij deze z'n laatste waarschuwing
[/adminbreak]
Success.
www.kickme.to/fosi
En oh ja, vergeet niet de om zelf een tijdslimiet in het programma te bouwen, zodat je het maar een maand kan gebruiken, want die ontbreekt helaas in deze versie.--->
[adminbreak]
[/adminbreak]
Success.
Op zondag 12 augustus 2001 12:52 schreef XElDiablo het volgende:
ik geloof dat dts een soort achtergrondruis gebruikt om de boel te splitsen in verschillende channels, dat zou de reciever dan kunnen doen...
edit:
Zeg ZAC moet dat nou ? Doe dat dan gewoon via ICQ fzo..
Zeg ZAC moet dat nou ? Doe dat dan gewoon via ICQ fzo..
bij deze dusOp zondag 12 augustus 2001 12:57 schreef ZAC het volgende:
Geen powerdvd?
www.kickme.to/fosi
[adminbreak]
[/adminbreak]
Success.
damn, nu werkt het ook niet, nouja zal wel ergens iets niet ondersteund worden
Verwijderd
fout schatOp zondag 12 augustus 2001 12:47 schreef Courage het volgende:
Om te beginnen : vergeet DTS, dan kan je Live! NIET aan.
Hey, ik gebruik hier ook een sr7000 DD (mooie versterker)....Op zondag 12 augustus 2001 15:38 schreef neographikal het volgende:
[..]
fout schatzelfs mijn live 1024 kan DTS aan, heb hier een coaxkabel van 15m naar een marrantz SR7000 DD versterker gelegd. Perfecte DTS sound
Verwijderd
Je hebt gelijkOp zondag 12 augustus 2001 15:38 schreef neographikal het volgende:
[..]
fout schatzelfs mijn live 1024 kan DTS aan, heb hier een coaxkabel van 15m naar een marrantz SR7000 DD versterker gelegd. Perfecte DTS sound
Pagina: 1