Welke laptop zouden jullie kiezen of is er nog een betere

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1Networks
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-02-2021
Goedenmiddag allemaal,
Mijn naam is Anne, 51 jaar en nog steeds een game-addict (dus nee, het gaat niet vanzelf over :) )

Ik ben op zoek naar een nieuwe gamelaptop voor games zoals LoL en Modern Warfare.

Mijn budget is rond de 2100 euro en tot nu toe ben ik er 2 tegen gekomen. Beide zijn Black Friday aanbiedingen,

Allereerst is daar de MSI GT76 Titan DT 10SFS-034NL voor een bedrag van 2300 euro bij Azerty.
Best een hoog bedrag maar de btw kan ik verreken dus dan blijft er 1900 over.
Best wel een zware machine maar omdat het voor thuisgebruik is maakt dat niet zoveel uit.

De 2e die ik gevonden heb is er een van BTO in de Toxic serie namelijk de TOXIC XENIX 17" MK-II voor 1599,00.
Makkelijke keuze zou je denken maar de Toxic ken ik niet, de MSI wel dus vandaar mijn twijfel.
Ik wil er tenslotte toch zeker 4 jaar van genieten.

Ik sta open voor alle suggesties en ervaringen die jullie hebben.
Alle merken zijn toegestaan behalve Acer (persoonlijk slechte ervaring mee)

Met vriendelijke groet,

Anne

ps, verlicht toetsenbord is ook leuk!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1Networks
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-02-2021
Blijkbaar zijn alle experts met vakantie :) :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pasop8erje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:54
BTO schoeft de laptops zelf in elkaar en je kunt dus alles zelf kiezen. De basislaptop van 1599 is precies niets. 32 gb werkgeheugen zoals de MSI? +195 euro. 1tb SSD? +130 euro. Windows 10 erbij? +89 euro, want dat zit er niet bij. Als je dat dan allemaal samenstelt zit je grofweg op hetzelfde bedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroNNoS
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-02-2024
Bij de MSI moet je er rekening mee houden dat het best een hoge laptop is. Heb vorig jaar een Titan gescoord tijdens Black Friday en wist het wel van tevoren, maar in real life was het best hoog.. Game dan ook niet met het laptop toetsenbord, maar met een game claw en heb er niet veel last van. Maar als je veel moet typen is zo'n hoge behuizing wel veel minder prettig. Koeling daarentegen is daardoor wel prima.. maar nog steeds een bak herrie waar je huisgenoten van mee kunnen genieten. Thuis gaat de TV een standje harder als ik een zware game opstart. Zal bij elke high end gamelaptop zijn :)
Btw mijn vorige gamelaptop was een Acer Nitro Black Edition, waar ik ook best heel blij mee was, en nog steeds ben. al doet hij nu dienst als muziekopname machine..