Goedenmiddag allemaal,
Mijn naam is Anne, 51 jaar en nog steeds een game-addict (dus nee, het gaat niet vanzelf over
)
Ik ben op zoek naar een nieuwe gamelaptop voor games zoals LoL en Modern Warfare.
Mijn budget is rond de 2100 euro en tot nu toe ben ik er 2 tegen gekomen. Beide zijn Black Friday aanbiedingen,
Allereerst is daar de MSI GT76 Titan DT 10SFS-034NL voor een bedrag van 2300 euro bij Azerty.
Best een hoog bedrag maar de btw kan ik verreken dus dan blijft er 1900 over.
Best wel een zware machine maar omdat het voor thuisgebruik is maakt dat niet zoveel uit.
De 2e die ik gevonden heb is er een van BTO in de Toxic serie namelijk de TOXIC XENIX 17" MK-II voor 1599,00.
Makkelijke keuze zou je denken maar de Toxic ken ik niet, de MSI wel dus vandaar mijn twijfel.
Ik wil er tenslotte toch zeker 4 jaar van genieten.
Ik sta open voor alle suggesties en ervaringen die jullie hebben.
Alle merken zijn toegestaan behalve Acer (persoonlijk slechte ervaring mee)
Met vriendelijke groet,
Anne
ps, verlicht toetsenbord is ook leuk!
Mijn naam is Anne, 51 jaar en nog steeds een game-addict (dus nee, het gaat niet vanzelf over
Ik ben op zoek naar een nieuwe gamelaptop voor games zoals LoL en Modern Warfare.
Mijn budget is rond de 2100 euro en tot nu toe ben ik er 2 tegen gekomen. Beide zijn Black Friday aanbiedingen,
Allereerst is daar de MSI GT76 Titan DT 10SFS-034NL voor een bedrag van 2300 euro bij Azerty.
Best een hoog bedrag maar de btw kan ik verreken dus dan blijft er 1900 over.
Best wel een zware machine maar omdat het voor thuisgebruik is maakt dat niet zoveel uit.
De 2e die ik gevonden heb is er een van BTO in de Toxic serie namelijk de TOXIC XENIX 17" MK-II voor 1599,00.
Makkelijke keuze zou je denken maar de Toxic ken ik niet, de MSI wel dus vandaar mijn twijfel.
Ik wil er tenslotte toch zeker 4 jaar van genieten.
Ik sta open voor alle suggesties en ervaringen die jullie hebben.
Alle merken zijn toegestaan behalve Acer (persoonlijk slechte ervaring mee)
Met vriendelijke groet,
Anne
ps, verlicht toetsenbord is ook leuk!