Plaatjes in tweet ook embedden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Ik maak graag gebruik van de embed-tag om tweets in te voegen maar als er een foto o.i.d in staat moet je eerst klikken om die te zien. Op andere fora zie ik dat plaatje dan wel direct.

Zou het niet een mooi idee zijn om dat ook te doen?

Voorbeeldje ter illustratie;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wTuL-ETpA_fr8B-KkbaXITw0KgE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fNnZJ7QwKoPOSYCdLfPBtML1.png?f=user_large

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Alle reacties

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Gunner schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:13:
Ik maak graag gebruik van de embed-tag om tweets in te voegen maar als er een foto o.i.d in staat moet je eerst klikken om die te zien. Op andere fora zie ik dat plaatje dan wel direct.

Zou het niet een mooi idee zijn om dat ook te doen?

Voorbeeldje ter illustratie;

[Twitter]

[Afbeelding]
Om Tweets te tonen op het forum maken we gebruik van oEmbed, dit is standaard gedrag van die service. Het ophalen van afbeeldingen en die tonen vergt een uitbreiding van het standaard gedrag en dat moet op zo'n manier worden gedaan dat jullie privacy niet in het geding komt.

Ik heb de suggestie genoteerd en wellicht kunnen we met een mooie oplossing komen in de toekomst.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
boenkeijer schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:10:
Ik heb de suggestie genoteerd en wellicht kunnen we met een mooie oplossing komen in de toekomst.
Dat zou erg fijn zijn. Bedankt voor je reactie!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC