• gooddaddy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-11-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Robotstofzuiger

Wat is je budget?
max 400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
de benedenverdieping schoon houden

Wat heb je zelf al gevonden?
Van alles, maar heb er één belangrijke vraag over

Welke vragen heb je hier nog over?

Ik ben dus op zoek naar een robotstofzuiger. Maar.......

Ik heb een eetkamertafel met zes stoelen. En daar zitten we best vaak aan dus onder de tafel wordt het vies. Maar als we weg zijn staan de stoelen netjes aangeschoven onder de tafel.
De ruimte tussen de stoelpoten is 34,5 cm. Als ik dan een robotstofzuiger van 34 doorsnee heb zal deze dan hier tussen door gaan? Of moet ik met een ruimere marge rekening houden.
De Roomba's die ik bekeken heb zijn allemaal 34 cm in doorsnede

• workermaster
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19:24
Ik denk dat je hier rekening moet houden met het model dat je kiest. Je hebt wel erg weinig speling dus ik verwacht dat de meeste stofzuigers daar vast gaan lopen. Er zijn volgens mij ook modellen (duurdere) die je met infrarood of via de app een gebied kan laten "scannen". Dat wordt meestal gebruikt om gebieden in een kamer te laten schoonmaken. Ik weet niet of dat jouw probleem ook oplost.

Het is even afwachten wat anderen zeggen maar ik zou voor een kleiner model kiezen.

• RobinL94
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18:57
Ik moet zeggen dat de mijne door zeer nauwe ruimtes manoeuvreren, zij het met enige moeite en een aantal keer steken. Ik heb een Roborock S50. Ik durf geen marges te noemen, dat zou ik moeten testen.

Hoe dan ook werkt het over het algemeen wel beter als je de stoelen even op tafel zet, maar als je van plan bent om elke dag dat ding rond te laten rijden dan is dat natuurlijk niet ideaal.

• gooddaddy
Ik las dat ook egens in een review . Zet je stoelen op tafel. Als ik dat ding dan iedere dag zijn ronde wil laten doen moet ik iedere dag de stoelen op tafel zetten. Lijkt me niet echt handig. Zeker omdat de tafel ook niet altijd leeg is.
Heb ook naar kleinere gekeken. De goedkopere Medion stofzuigers zijn allemaal 30 à 32 cm. Houdt nog niet over, maar is al weer iets meer

• gooddaddy
Heb uiteindelijk de Eufy 15C MAX gekocht. 32,5 cm breed. En deze weet zich tussen de stoelpoten door te "wringen" :)

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-01 15:32

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Wij hebben ook een paar kleine aanpassingen moeten doen, onze fauteuils hebben een buisframe. die moest iets hoger (9mm dik hout onder de pootjes geschroeft, zwart geverfd, superstrak). En de rafeltjes van 't tapijt eronder geplakt met ducttape. Onze 6 eetkamerstoelen doen we even over de kop, kunnen we gelijk de viltjes even schoonmaken. Kleine moeite, maar wel netjes. En de eetplek van de kinderstoel van onze dochter heeft een aparte zone. Broodje gegeten? Stoel naar achteren, en zuigen maar! :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee