Ik zie door de bomen het bos niet meer en ik hoop dat Tweakers mij kunnen helpen.
Ik ben sowieso in de race om een goede desktop te halen en nu wil ik ook twee (of zelfs drie!) monitoren kopen voor mijn setup. Het zal een mix van zakelijk en game gebruik worden.
Momenteel heb ik 1 Philips waar ik van af wil:
pricewatch: Philips 234E5QHSB Zwart
In plaats daarvan wil ik dus twee of drie monitoren kopen die beter zijn.
Wat zoek ik:
https://tweakers.net/pric...;1504880;1508810;1183039/
Ik vind de 23 inch net iets te klein, maar zo te zien kan ik niet echt een betaalbare 27inch vinden die me kan helpen in mijn zoektocht. De HP (zie vergelijking) is OK, maar bijv. 60hz wat al weer minder is dan mijn huidige monitor.
Geen idee of dit wel goed genoeg is en of ik niet een betere kan vinden?
Budget:
Max 220 Euro per monitor.
PS: ik heb geen idee of dit de juiste forum is. Kunnen de mods het verplaatsen naar de juiste indien incorrect?
Ik ben sowieso in de race om een goede desktop te halen en nu wil ik ook twee (of zelfs drie!) monitoren kopen voor mijn setup. Het zal een mix van zakelijk en game gebruik worden.
Momenteel heb ik 1 Philips waar ik van af wil:
pricewatch: Philips 234E5QHSB Zwart
In plaats daarvan wil ik dus twee of drie monitoren kopen die beter zijn.
Wat zoek ik:
- Hoge verversingssnelheid (minimaal 75hz, liefst 144hz)
- Lage input lag
- IPS
- Minimaal 23.8 inch (maar liefst 27 inch, mits betaalbaar en juiste specs)
- Hogere dots per inch > 96 DPI -->
- [i]ik zie dat mijn Philips uit 2013 vaak beter scoort dan de nieuwste generatie, wat mij een beetje verbluft! Uiteraard wil ik mijn mening best bijstellen als jullie denken dat dit niet nodig is.[/i]
https://tweakers.net/pric...;1504880;1508810;1183039/
Ik vind de 23 inch net iets te klein, maar zo te zien kan ik niet echt een betaalbare 27inch vinden die me kan helpen in mijn zoektocht. De HP (zie vergelijking) is OK, maar bijv. 60hz wat al weer minder is dan mijn huidige monitor.
Geen idee of dit wel goed genoeg is en of ik niet een betere kan vinden?
Budget:
Max 220 Euro per monitor.
PS: ik heb geen idee of dit de juiste forum is. Kunnen de mods het verplaatsen naar de juiste indien incorrect?
[ Voor 6% gewijzigd door SaraNostra op 25-11-2020 14:50 ]