Chiq Tv's ervaringen, reviews, aanrader of niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winterpeen2
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02-11-2021
Hallo!

Heeft iemand ervaring met het merk Chiq? ik kwam het op amazon tegen en de reviews op die site zijn schaars, maar niet slecht. Ook kon ik hier niets tegen over het merk.

Klik HIER voor een voorbeeld

Ook hebben ze koelkasten.

Ik snap dat het geen A merk is - maar de prijs is aantrekkelijk en voor een extra tv'tje is een A-merk ook niet echt nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd89
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-01-2024
Ben eigenlijk ook wel benieuwd. Heb op youtube al wat reviews gevonden.

De prijzen waar ze nu voor gaan.. bijna waard om er 1 te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starfishhunter
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-04-2021
Ik heb ervaring!

Sinds een paar weken heb ik een 40 inch voor op de slaapkamer. Prima tv om er als tweede (of derde, in ieder geval niet als primaire) tv bij te hebben.

Beeld is naar de prijs. Geluid vind ik wel minder, ik overweeg een soundbar of andere oplossing toe te voegen. Wat mij positief verrast heeft is hoe lekker Android als OS op je tv werkt. Ook top om de Ziggo app gewoon vanaf de afstandsbediening te kunnen bedienen, dus gewoon zappen zoals je gewend bent.

Zou mooi zijn als Tweakers een keer een uitgebreide review doet over deze onderkant van de markt. Volgens mij komen er nog wel meer verrassingen uit China en omstreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-04 08:45
Ik ben ook serieus aan het kijken naar de Chiq U50H7A. Ik heb nu een paar jaar de Sony KD49X8309c. Maar die krijgt met Android 7 geen updates meer. Steeds meer gaat mij de traagheid van de TV irriteren. Opstarten, reboots, en ontzettend traag in zappen/volume regelen.

Het enige dat me weerhoudt om de Chiq een kans te geven is het blauwe led lampje dat super veel schijnt. Weet iemand of die uit te schakelen is?