Tannoy MX-Center

Pagina: 1
Acties:

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:41

DFY

Sja...

Topicstarter
Omdat ik 2 Tannoy MX3 frontspeakers heb, wil ik graag uit dezelfde serie ook de center (i.v.m. klankbeeld e.d.). :) Uiteraard wil ik die op het Internet kopen, maar kan hem nergens voor een fatsoenlijke prijs vinden buiten de adviesprijs :'( (449) iemand een idee waar ik 'm het beste kan bestellen? (de MX3's heb ik bij Foka besteld, maar daar is die center dus duur...)

Ik ben overigens zeer tevreden over de MX3's en ga blind die center kopen, lijkt mij heel logisch, of zijn er nog andere opties die goed passen bij die MX3's? iemand hier ervaring mee en/of heeft iemand die MX-center ook en hoe bevalt 'ie?

Verwijderd

Hier bijvoorbeeld:

http://www.zwolsman.nl/images/jul2001z21.gif

rembours is alleen duur, 55,- piek...

Verder ff een aantal zaken mailen.

Is dit wat?
http://www.stassen.nl/1112.html

• DFY

DFY

Sja...

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 12:34 schreef nevyn het volgende:
Hier bijvoorbeeld:

Is dit wat?
http://www.stassen.nl/1112.html
Je bent geweldig! dit had ik nog niet gezien, en stassen heeft hier op het forum een goede naam, die ga ik morgen ff bellen, hopen dat ze ook opsturen. :) Mooie prijs idd, komt een geeltje misschien bij, dan ben ik blij :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:01

JT

VETAK y0

Ik heb de mCenter, de voorloper en die klinkt zeker goed.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 13:45 schreef DFY het volgende:

[..]

Je bent geweldig! dit had ik nog niet gezien, en stassen heeft hier op het forum een goede naam, die ga ik morgen ff bellen, hopen dat ze ook opsturen. :) Mooie prijs idd, komt een geeltje misschien bij, dan ben ik blij :)
Dan ben je net zo duur uit als bij Zwolsman 299,- +55,- is ook 350,- (muah bijna)

• DFY

DFY

Sja...

Topicstarter
Maar ik koop het liever bij Stassen, die ziet er iets meer profi uit dan zwolseman wat website betreft, (al ben ik bij beide zaken nooit geweest), en als ze dan allebei even duur zijn weet ik het wel, en dan ben ik al 100,- goedkoper uit dan bij Foka :)

• DFY

DFY

Sja...

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 13:46 schreef JT het volgende:
Ik heb de mCenter, de voorloper en die klinkt zeker goed.
Das tenminste al iets, ik ben van mening dat Tannoy erg goede luidsprekers maakt voor erg weinig geld! Iemand met exact dezelfde opstelling misschien? 2x MX3 en MX center (en evt. nog surround/subwoofer, want daar heb ik nog Sony luidsprekers voor, die moet ik nog vervangen, ik denk aan de MX1 of MX rear, of miscchien nog 2 MX3)

Verwijderd

Stassen is zeker meer internet georienteerd...

Gaat ook mijn voorkeur naar uit. Laat nog eens horen hoe ze klinken.

• DFY

DFY

Sja...

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 14:09 schreef nevyn het volgende:
Stassen is zeker meer internet georienteerd...

Gaat ook mijn voorkeur naar uit. Laat nog eens horen hoe ze klinken.
Ik heb o.a. nog in de bestelling staan een Sony STR-DB940QS Silver Receiver, en daar hang ik al het spul aan (heb nu een budget Sony DD setje met speakers), dus als ik over een week of 2 a 3 alles draaiende heb dan post ik wel een review/verslag of zoiets :)

Verwijderd

Ben benieuwd :)

Verwijderd

Bij RicherSounds in Amsterdam kan je voor een goeie prijs Tannoy speakers kopen.

• DFY

DFY

Sja...

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 16:45 schreef AleSyS het volgende:
Bij RicherSounds in Amsterdam kan je voor een goeie prijs Tannoy speakers kopen.
Al kreeg ik ze gratis, dan zou ik ze nog niet kopen daar, ik heb daar gisteren heen gebeld na ook een tip, en ben zeer onbeschoft behandeld, en werd mij gevraagd of er terug gebeld kon worden ivm met de afwezigheid van een nederlands sprekend persoon. Toen ik zei dat engels geen probleem was, was het verhaal ineens dat er niemand beschikbaar was en hijzelf erg druk was. Ik ging accoord, maar ben niet teruggebeld. Ze kunnen in de grond zakken van mij!

Dus zoals het er nu naar uitziet krijgt Stassen van mij morgen een telefoontje :)
Pagina: 1