Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, GTA V, FO76, FO4 (modded), Cities Skylines (modded), mag nu al wel toekomstbestendig zijn
Adobe suite, wil Photoshop, Illustrator en AutoCAD nog wel eens gelijktijdig draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb rond de 2000 max (all incl. OS enz.) in mijn hoofd zitten, daar kom ik met wat ik nu heb uitgezocht (en een beetje hulp van Black Friday) nog niet aan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
helemaal niets, dit gaat m'n eerste desktop build worden ter vervanging van een laptop die aan het eind van z'n Latijn is,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst, zijn extra fans/koeling nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie lijst, geen voorkeuren behalve dat de i7 en RTX 2070 nu gekozen goede prijs/performance/kwaliteit verhoudingen lijken te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het hoeft er niet fancy uit te zien allemaal, ik wil gewoon een goede PC waar ik weer even mee vooruit kan
Ga je overklokken?
verwacht ik niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzet kijken, wellicht hebben jullie betere suggesties, dit is namelijk de eerste PC die ik bouw.
Alvast bedankt!
Gamen, GTA V, FO76, FO4 (modded), Cities Skylines (modded), mag nu al wel toekomstbestendig zijn
Adobe suite, wil Photoshop, Illustrator en AutoCAD nog wel eens gelijktijdig draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb rond de 2000 max (all incl. OS enz.) in mijn hoofd zitten, daar kom ik met wat ik nu heb uitgezocht (en een beetje hulp van Black Friday) nog niet aan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
helemaal niets, dit gaat m'n eerste desktop build worden ter vervanging van een laptop die aan het eind van z'n Latijn is,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst, zijn extra fans/koeling nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie lijst, geen voorkeuren behalve dat de i7 en RTX 2070 nu gekozen goede prijs/performance/kwaliteit verhoudingen lijken te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het hoeft er niet fancy uit te zien allemaal, ik wil gewoon een goede PC waar ik weer even mee vooruit kan
Ga je overklokken?
verwacht ik niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzet kijken, wellicht hebben jullie betere suggesties, dit is namelijk de eerste PC die ik bouw.
Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700K Boxed | € 375,05 | € 375,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus Z490 Pro AX | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Videokaarten | Asus GeForce RTX 2070 Super 8GB Dual Evo OC | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Monitoren | Samsung LU28R550UQU Blauw, Grijs | € 249,99 | € 249,99 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 107,90 | € 107,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 99,- | € 99,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.826,34 | ||