Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bigbabba
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2020
Ik heb een vraag over drie KAKU items die ik samen wil laten werken waarbij ik mijn ICS-2000 centraal heb gesteld. Dus geen direct koppelingen meer tussen zenders en ontvangers. Alles gaat via mijn ICS-2000 en via regels. Ik heb nu 2 vragen en ik hoop dat iemand mij kan helpen. (ik heb gezocht en gegoogled, maar helaas nog geen antwoord gevonden).

01) Mijn eerste vraag is als volgt, nu wil ik mijn LED lampen die op de ACM-250 ld aangesloten zitten kunnen dimmen (via de controller ics 2000) met de ACST-9900 draadloze button.
Als ik de button aanmeldt dan heb ik een 'Aan' en 'Uit' functie die ik kan selecteren in het aanmaken van een nieuwe regel. Echter wil ik ook de lampen kunnen dimmen.

02) Mijn tweede vraag ligt in het verlengde. Ik zou een Zigbee lamp graag willen dimmen via een (aparte) ACST-9900 draadloze button. ook hier kan ik hem via regels op de ICS-2000 aan en uit schakelen, echter dimmen krijg ik niet voor elkaar.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True