wat sleurt ie toch binnen? alles zit toch dicht?

Pagina: 1
Acties:

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:12
ik zit (nog) met mijn 56K modempje te inetten en 'k vraag me nu alweer af waarom de verbinding continue zo max is als 't maar zijn kan.
zelfs als ik alle progs uitzet is ie continue bezig met data op te halen.
dit terwijl is alle progs zo heb staan (voor zover 'k weet) dat ze niet zonder mijn toestemming een update (oid) ophalen.
'k heb Norton firewall in gebruik en die staat ok goed.

wat is ie nou toch aan 't ophalen :?
tnx.

Verwijderd

Misschien kan je Zonealarm eens proberen, dan kan je precies zien welke programma's je internetverbinding gebruiken.

• the noise
ok, 'k zal es ff dat proggel opzoeken..
[I'll be back :) ]

• the noise
nou, ik dat proggel erop gezet, wat denk je; heeft 't probleem zichzelf alweer opgelost :(

voor de volgende keer dan maar weer zullen we maar zeggen. :)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
probleem was al opgelost maar om het eens omgekeerd te doen ik heb hetzelfde gehad alleen dan haalde hij niks op maar verstuurt hij van alles (en veel ook) zo maar van de een op de andere dag mee begonnen.
zone alarm geinstalleerd en was over maar nu denk ik dat het service en aps (of zoiets )de boosdoener is
mijn vraag dus ook hoe kan zoiets nou gebeuren terwijl je niks hebt gedaan met je config of wat dan ook ?
('t niet zozeer de vraag hoe het op te lossen : dat kan wel maar waarom gebeurt het ????)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)