Reageer op de hoofdtread boven de reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cleef
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

cleef

Veni, vidi, amissa

Topicstarter
Ik kon geen eerdere suggestie hierover vinden, maar ik zou het handig vinden als de "reageer op hoofdthread" op de FP bovenaan staat (eventueel te minimaliseren/automatisch geminimaliseerd wanneer je al gereageerd hebt) in plaats van onderaan de reacties.

In posts waar veel gereageerd wordt moet je dan wel heel ver naar beneden scrollen als je zelf wil reageren.

1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
cleef schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:49:
Ik kon geen eerdere suggestie hierover vinden, maar ik zou het handig vinden als de "reageer op hoofdthread" op de FP bovenaan staat (eventueel te minimaliseren/automatisch geminimaliseerd wanneer je al gereageerd hebt) in plaats van onderaan de reacties.

In posts waar veel gereageerd wordt moet je dan wel heel ver naar beneden scrollen als je zelf wil reageren.
Met 'hoofdthread' bedoel je het artikel zelf?

• cleef
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

cleef

Veni, vidi, amissa

Topicstarter
boenkeijer schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:52:
[...]

Met 'hoofdthread' bedoel je het artikel zelf?
Ja zo wordt het genoemd als je eerst een reageer box open hebt staan op een post van iemand anders en dan helemaal naar beneden scrolt.

Dan staat daar een knop met: "reageer op hoofd-thread".

Vandaar dat ik die term maar even aangehouden heb.

1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Anders gezegd: bovenaan de reacties een link hebben naar het reageer-scherm onderaan. Lijkt me idd wel zo handig op mobiele devices. (Op de PC is de end toets sneller).

Edit: al ben ik zo naïef om te denken dat men eerst de bestaande reacties zou lezen voor zelf te reageren :P

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 26-11-2020 10:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
cleef schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:09:

Ja zo wordt het genoemd als je eerst een reageer box open hebt staan op een post van iemand anders en dan helemaal naar beneden scrolt.

Dan staat daar een knop met: "reageer op hoofd-thread".

Vandaar dat ik die term maar even aangehouden heb.
Ah zo, de term kwam mij niet bekend voor. Weer wat geleerd :p.
F_J_K schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:22:
Anders gezegd: bovenaan de reacties een link hebben naar het reageer-scherm onderaan. Lijkt me idd wel zo handig op mobiele devices. (Op de PC is de end toets sneller).

Edit: al ben ik zo naïef om te denken dat men eerst de bestaande reacties zou lezen voor zelf te reageren :P
We hebben daar een aantal tests op gedaan, die waren niet succesvol kan ik herinneren. Ik ga even kijken wat er precies geprobeerd is toen en kijken of we iets kunnen bedenken wat het reageren bij een lange lijst reacties kan vereenvoudigen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 21:03

Joostk

Barkrukprofeet

Een feature die zeer wenselijk zou zijn.

Hieronder een voorbeeld over hoe ik het voor mij zie.
Scheelt onnodig scrollen naar beneden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5lpaxIJ0zGogvIfD11j6KLQ_j0s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oSlbqKtsocxmLfi48RZdh8Nr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kq5v6bhk2cJvJsaeVv4usI4CD8M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/InDDL7xCLmGi1vW4h2SHtuu7.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Andere suggestie hierin zou zijn, om dat "to bottom" pijltje, wat je op mobieltje wel ziet, ook bij de tablet-layouts toe te voegen. Dan kan je met 1 druk op de knop naar de onderkant van de website.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

idd.
Joostk schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:01:
Een feature die zeer wenselijk zou zijn.

Hieronder een voorbeeld over hoe ik het voor mij zie.
Scheelt onnodig scrollen naar beneden.
Een quickreply bovenaan lijkt mij persoonlijk (als lezer op de frontpage) niet de bedoeling. Dan nodigt uit om niets lezen en alleen z.s.m. te schrijven. In dergelijke gevallen zal schrijven best-case niets toevoegen, vermoed ik. Het is niet onnodig scrollen, het is lezen of tenminste scannen van bestaande replies.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1