Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik lightroom fotobewerkingen gaan doen en deze fotos heb ik al lokaal op een harde schijf staan.
Ik gebruik nu nog lightroom 5.6.
Mijn huidige moederbord (AMD A serie A8-6600K - 3.9 GHz - 4 core en MSI A78M-E45 - Moederbord ) heeft geen 2k of 4k video output en dat vind ik wel jammer want ik heb een dell2515 monitor welke 2k ondersteund.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al de volgende kast en voeding
Kast: Cooler Master Force 500 - Midtowermodel - ATX ( EPS12V/PS/2 )
Voeding: Be quiet! System Power 7 300W - Voeding ( intern ) - ATX12V 2.31 - 80 PLUS Bronze - 100-240 Volt - 300 Watt
SSD schijf: Crucial M500 - Solid state drive - 240 GB - intern - 2.5'' - SATA-600
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik een nieuw moederbord met CPU en nieuw geheugen nodig heb.
Hopelijk voldoet mijn huidige voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de voorkeur voor een moederbord met de gewenste video output.
Ik denk dat een aparte videokaart voor alleen fotobewerking niet zoveel toevoegd, anders hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?
Ik heb geen speciale wensen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht een budget systeem om rustig fotobewerkingen te kunnen doen met lightroom.
Alvast bedankt voor het advies
Met mijn nieuwe systeem wil ik lightroom fotobewerkingen gaan doen en deze fotos heb ik al lokaal op een harde schijf staan.
Ik gebruik nu nog lightroom 5.6.
Mijn huidige moederbord (AMD A serie A8-6600K - 3.9 GHz - 4 core en MSI A78M-E45 - Moederbord ) heeft geen 2k of 4k video output en dat vind ik wel jammer want ik heb een dell2515 monitor welke 2k ondersteund.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al de volgende kast en voeding
Kast: Cooler Master Force 500 - Midtowermodel - ATX ( EPS12V/PS/2 )
Voeding: Be quiet! System Power 7 300W - Voeding ( intern ) - ATX12V 2.31 - 80 PLUS Bronze - 100-240 Volt - 300 Watt
SSD schijf: Crucial M500 - Solid state drive - 240 GB - intern - 2.5'' - SATA-600
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik een nieuw moederbord met CPU en nieuw geheugen nodig heb.
Hopelijk voldoet mijn huidige voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de voorkeur voor een moederbord met de gewenste video output.
Ik denk dat een aparte videokaart voor alleen fotobewerking niet zoveel toevoegd, anders hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?
Ik heb geen speciale wensen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht een budget systeem om rustig fotobewerkingen te kunnen doen met lightroom.
Alvast bedankt voor het advies