Mijn vriendin heeft al een hele poos een Samsung Galaxy S8. Deze is inmiddels aardig aan het overlijden; camera maakt geen scherpe foto's, OS hangt vaak vast, apps die niet meer reageren. Ze heeft een poos mijn oude iPhone 8 gebruikt om te kijken of dat iets voor haar is, maar ze blijft toch liever bij Android.
Nu dus op zoek naar een nieuwe Android smartphone. Er zijn weinig wensen of voorkeuren qua merk. Wat wel belangrijk is:
- Een goede camera waar mooie foto's mee te maken zijn
- Spatwaterdicht (er wordt vaak muziek gedraaid op de badkamer...)
- Goede geluidsafsluitende oortjes voor mij (voor als er muziek gedraaid wordt op de badkamer...)
- Goede speakers
- Zo weinig mogelijk bloatware erop
- Als het kan, out-of-the-box goede oortjes
- Toestel die qua afmetingen niet groter is dan een iPhone XR (150x75mm)
- Het liefst 'zo lang mogelijk' support (OS-updates) vanuit de fabrikant
Budget: tot €500.
Ik zit door de Black Friday deals te scrollen maar zie door de bomen het bos niet meer. Een poos geleden hebben we (schoon)pa een Oppo A5 cadeau gedaan. Dat zag er op zich prima uit, maar ik heb het idee dat mijn vriendin een iets grotere 'power user' is, ik heb geen idee of zo'n toestel dan afdoende is.
Enigerlei tips of adviezen voor een goed toestel zijn zeer welkom!
Nu dus op zoek naar een nieuwe Android smartphone. Er zijn weinig wensen of voorkeuren qua merk. Wat wel belangrijk is:
- Een goede camera waar mooie foto's mee te maken zijn
- Spatwaterdicht (er wordt vaak muziek gedraaid op de badkamer...)
- Goede geluidsafsluitende oortjes voor mij (voor als er muziek gedraaid wordt op de badkamer...)
- Goede speakers
- Zo weinig mogelijk bloatware erop
- Als het kan, out-of-the-box goede oortjes
- Toestel die qua afmetingen niet groter is dan een iPhone XR (150x75mm)
- Het liefst 'zo lang mogelijk' support (OS-updates) vanuit de fabrikant
Budget: tot €500.
Ik zit door de Black Friday deals te scrollen maar zie door de bomen het bos niet meer. Een poos geleden hebben we (schoon)pa een Oppo A5 cadeau gedaan. Dat zag er op zich prima uit, maar ik heb het idee dat mijn vriendin een iets grotere 'power user' is, ik heb geen idee of zo'n toestel dan afdoende is.
Enigerlei tips of adviezen voor een goed toestel zijn zeer welkom!
https://freight.associates