Work hard, lie hard

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:51
plan: ‘Work hard, play hard’ met de nieuwe Samsung Galaxy Note20 Ultra
Adverteren is prima, maar liegen kan ik slecht tegen. Er is in alle opzichten prestatieverlies bij gebruik van een Exynos t.o.v. de Snapdragon 865+, dan kun je PR manager zijn, maar ik dacht altijd dat je bij PR de waarheid deed verbloemen, en niet gewoon loog.

De batterijduur is minder, de prestaties in games zijn minder, zelfs de camera op de Exynos werkt naar verluidt minder goed dan de Snapdragon en produceert minder goede foto's. Zie dit filmpje: YouTube: Samsung Galaxy S20 Ultra - Exynos vs Snapdragon.

Bovendien komt de Note20 Ultra met een upgrade ten opzichte van de S20 door de 865+ te gebruiken, terwijl de Exynos dezelfde is als die in de S20.

Maar nee "de prestaties zijn gelijk," sure.
Quote van @Aiii in Aiii in 'plan: ‘Work hard, play hard’ met de nieuwe Samsung Galaxy Note20 Ultra'

Om eerlijk te zijn, ben ik best wel geschrokken. Een advertorial is helemaal prima want de schoorsteen moet in 2020 ook gewoon roken, en jullie zetten het er netjes bij. Echter de prestaties moet je het dan niet over gaan hebben als het feitelijk gewoon niet klopt. Dit geeft echt een heel nare nasmaak.

Met dit topic hoop ik een indicatie te krijgen of de redactie genoeg ballen heeft om hier afstand van te nemen, op deze manier laat Tweakers zichzelf gewoon gebruiken door een grote fabrikant en dat vind ik persoonlijk een heel kwalijke, maar ook gevaarlijke zaak.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit is niet iets waar de redactie over gaat ;) Zie ook Zoetje in "[Discussie] Reclame algemeen"

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:51
Ah helemaal goed, ik was niet de enige die het was opgevallen zo te zien (: Dankjewel voor je hulp @naitsoezn!

Als je dit leest, heb je teveel tijd.