ik heb het probleem dat in het beel de hoek rechtsonder "naar onder valt". Dus ongeveer vanaf de linkerhoek onder tot middenonder is het recht, en vanaf dat punt loopt het geleidelijk ongeveer 2 mm. naar onder toe.. ik draai resolutie 1600 X 1200 @ 90 Hz.. heeft iemand anders dit probleem (gehad) en zijn hier oplossingen voor? Ik heb hem sinds gisteren en ik ga zelf ook nog even kijken of het weg te werken valt
heb je niet toevallig wat boxen of ander magnetische dingen bij je monitor liggen?
anders kan je het proberen bij te stellen in het osd van je monitor met pincussion en trappezoid f zo...
helpt dit allemaal niet, teruggaan met dat ding.
anders kan je het proberen bij te stellen in het osd van je monitor met pincussion en trappezoid f zo...
helpt dit allemaal niet, teruggaan met dat ding.
Dit is volgens mij de meest voorkomende standaard-afwijking van Trinitron-achtigen (ook de LG Flattron heeft het). Ik heb intussen belachelijk veel monitoren gezien en specifiek op dit punt getest en - hiervoor zal ik op dit forum wel afgezeken worden ("de mijne is perfect hoor")- ik weet zeker dat zo'n 75% van alle monitoren die afwijking in meer of minder mate heeft. De meeste mensen valt het echter niet op (de gelukkigen onder ons). Ik zie het bij mij thuis, bij anderen thuis, bij me op het werk (Comprak P70) etc. etc.
Nou, ben benieuwd hoelang ik nog te leven heb....
Nou, ben benieuwd hoelang ik nog te leven heb....
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Verwijderd
gaat met de verticale en horizontale synchronisatie spelen bij je grafische kaart drivers ofzo. als die er niet bij zitten gebruik powerstrip.
Had ik ook bij mij vmp451 maar ik heb een radeon dus kon ik zo ff spielen en voila het was weg
Had ik ook bij mij vmp451 maar ik heb een radeon dus kon ik zo ff spielen en voila het was weg
Nou, ik heb ook een Radeon, en het maakt allemaal geen barst uit welke synchronisatie ik kies
(alleen als ik het WIL zien, en dat wil ik wel, maar daarna blijkt het toch weer het oude liedje).
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Pagina: 1