pioneer 106s doet leest niet goed op ata33 kabel

Pagina: 1
Acties:

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
<de topic name moet dus zijn: pioneer 106 leest niet goed op ata33 kabel. goedemorgen john :) >
als ik mijn 106s (dvd speler) op een ata33 kabel aansluit dan leest hij al mijn gekopieerde rommen als muziek cd's, als ik hem aansluit op een ata66 kabel dan gaat hij als een speer. weet iemand wat voor iets raars dit is?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

http://www.pioneeraus.com.au/multimedia/products/dvd-rom/dvda06s/dvd-106s_116.htm

daarom misschien?

Op die site staat Ultra DMA66 en niet 33

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:47

scorpionv

This space for rent

ATA-66 is backwards compatible met ATA-33, dus die reply hierboven slaat nergens op. Misschien is het te wijten aan een kapotte/slechte ATA-33 kabel?

Fun while it lasted: World Community Grid!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
dat denk ik niet want mijn LG-32*12*8 die gaat als een speer dus ik denk niet dat dat het probleem is

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Over onderstaande:
Op zondag 12 augustus 2001 12:21 schreef johnny.xxx het volgende:
<de topic name moet dus zijn: pioneer 106 leest niet goed op ata33 kabel. goedemorgen john :) >
als ik mijn 106s (dvd speler) op een ata33 kabel aansluit dan leest hij al mijn gekopieerde rommen als muziek cd's, als ik hem aansluit op een ata66 kabel dan gaat hij als een speer. weet iemand wat voor iets raars dit is?
Mijn pioneer 106s leest veel cd's niet.
Althans, en dat is het rare, wel de dir's en bestanden in verkenner, maar setup of install laat ie afweten!

Gelukkig(?) niet met winXP install, dat ging goed.
Ook de Cdroms van de audiokaart en asus videokaart kon ik installeren.
Maar weer niet: twee 3D games zoals startrek en messiah

De DVD staat als master, op ata66.

Wie o Wie!? help :'(

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-03 14:28
Had het zelfde probleem, bij mij zijn alle problemen opgelost door het vervangen van de aansluitkabel door een ATA66 kabel. Wellicht eens proberen?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ik heb 'm op een ATA33 kabel (ook op een ATA33 controller btw), en heb geen enkel probleem.

Ik had laatst wel een keer dat hij geen cd-tjes wilde slikken. Er kwamen de meest vreselijke geluiden uit als ik een cd erin duwde en hij kon ook niks lezen, maar dat was weer over na een harde reboot.

Siditamentis astuentis pactum.

Pagina: 1