Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:17
Leuk alternatief van IKEA: geen Black Friday maar een veel meer duurzame optie: Bring Back Friday. Gebruikte IKEA meubels heenbrengen en er shoptegoed voor terugkrijgen.
Verdubbel de waarde van je meubel
Wat de IKEA Black Friday deal in 2020 is? Jouw oude IKEA meubel! We vinden dat Black Friday anders en duurzamer kan. Daarom introduceren we dit jaar Bring Back Friday. Je krijgt namelijk de dubbele waarde van je meubel terug. Met de Meubel inruilservice breng je je oude IKEA meubel terug naar ons, en jij krijgt een IKEA tegoedbon. En van 24 november t/m 3 december 2020 verdubbelen we de normale terugkoopwaarde die je krijgt. Dé kans om iets slims en duurzaams voor in jouw huis te kopen.

Jouw oude IKEA meubel verdient een tweede leven. Je oude meubel verkopen wij in de koopjeshoek, aan iemand die het goed kan gebruiken. Zo maken we allemaal samen een positieve impact voor de planeet!

LET OP: Alleen met een gekozen tijdstip kom je in aanmerking voor de dubbele terugkoopwaarde.
Moet zeggen dat het nette prijzen zijn, dat krijgen we er op Marktplaats niet meer voor. We hebben vier kastjes staan die we er heen gaan brengen. Ben benieuwd.

Let op: één van de voorwaarden is onder andere dat het meubelstuk gemonteerd moet zijn. Een flinke kast o.i.d. kan dus een uitdaging worden. Of je moet het ter plekke weer willen monteren :+

Zie ook Pepper: https://nl.pepper.com/aan...ijk-dubbele-waarde-170944

[ Voor 65% gewijzigd door ThinkPad op 24-11-2020 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Laatst online: 01-06 16:34
Heeft iemand hier al gebruik van gemaakt ?
ik ben wel benieuwd hoe ik mijn bed frame / tafel moet aanleveren, binnen weer in elkaar zetten lijkt mij geen probleem..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
wd200 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:52:
Heeft iemand hier al gebruik van gemaakt ?
ik ben wel benieuwd hoe ik mijn bed frame / tafel moet aanleveren, binnen weer in elkaar zetten lijkt mij geen probleem..
Vanaf hier staan wat ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:22
Wij hebben een Besta TV meubel, maar het lijkt of de deurtjes en poten niet mee worden geteld in de prijsberekening (en ook niet los toe te voegen). Wij waren zo'n 300-350 euro kwijt destijds en krijgen nu nog 69 euro terug. Vind ik dan weer de moeite niet waard.

Wel een leuke actie verder!

[ Voor 10% gewijzigd door barrymossel op 25-11-2020 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Vanmiddag 4 kasten heengebracht. Één kast vonden zij een categorie lager scoren dan waar wij hem op hadden ingeschaald. De anderen zaten we goed met onze indicatie. Toch mooi €140 tegoedbon verkregen op deze manier :9

Was wel even slepen, we konden gelukkig een aanhanger lenen van vrienden. Verder geen anderen gezien die meubels kwamen terugbrengen.

[ Voor 20% gewijzigd door ThinkPad op 27-11-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Helaas vandaag pas deze actie gespot. Natuurlijk geen plek meer tot en met 3 dec 😄 Maar mooie actie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FereiDON
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-05 21:55
Zojuist nog even met de klantenservice aan de lijn gehangen (30 minuten wachten voor een 2 minuten vraag :+). Ze hadden de vraag daar al eerder gehad en van hogeraf had hij doorgekregen dat als je hem binnen deze periode aanvraagt, maar niet meer voor 3 december kan inplannen, je toch nog de verdubbeling krijgt. Wel het nummer van je prijsvoorstel goed bij de hand houden.

Ik ga het proberen. Als dat werkt, dan is het helemaal een topregeling van de Ikea! d:)b

AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | Powercolor RX580 4GB | Crucial MX500 2TB | Corsair CX450M | Antec Nine Hundred | Akasa Fan Controller Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 12:01
hmm ook net gebeld en gaven aan dat je echt uiterlijk een afspraak moet hebben voor 3 december en in dat tijdsbestek ook moet komen. Later dan 3 december is geen verdubbelaar....

[ Voor 30% gewijzigd door basjuhh op 30-11-2020 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 12:01
hmm ook net gebeld en gaven aan dat je echt uiterlijk een afspraak moet hebben voor 3 december en in dat tijdsbestek ook moet komen. Later dan 3 december is geen verdubbelaar....
FereiDON schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:38:
Zojuist nog even met de klantenservice aan de lijn gehangen (30 minuten wachten voor een 2 minuten vraag :+). Ze hadden de vraag daar al eerder gehad en van hogeraf had hij doorgekregen dat als je hem binnen deze periode aanvraagt, maar niet meer voor 3 december kan inplannen, je toch nog de verdubbeling krijgt. Wel het nummer van je prijsvoorstel goed bij de hand houden.

Ik ga het proberen. Als dat werkt, dan is het helemaal een topregeling van de Ikea! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 21:16
Voordat deze actie begon heb ik er ook gebruik van gemaakt, ik had echt een nieuw bureau nodig. Toen waren ze totaal niet streng. Nadat ik mijn zolder had opgeruimd vond ik nog meer oude meubels terug van Ikea. Ook deze heb ik teruggebracht (tijdens de actie). Je kon merken dat ze duidelijker waren geïnstrueerd. Ineens waren ze best streng en werden mijn meubels toch zo'n 30 euro minder waard. Niet dat ik er problemen mee had, ik kan het me goed voorstellen dat er wat meuk wordt ingeleverd. Maar toch grappig om het verschil te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:57
barrymossel schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:46:
Wij hebben een Besta TV meubel, maar het lijkt of de deurtjes en poten niet mee worden geteld in de prijsberekening (en ook niet los toe te voegen). Wij waren zo'n 300-350 euro kwijt destijds en krijgen nu nog 69 euro terug. Vind ik dan weer de moeite niet waard.

Wel een leuke actie verder!
Zitten in hetzelfde schuitje. Weet iemand of ze enige waarde toekennen aan deurtjes, poten en glasplaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
IKEA heeft de actie dit jaar opnieuw! Zie ook https://www.ikea.com/nl/nl/campaigns/black-friday/
Het is mij in 2020 goed bevallen: ThinkPad in "[Black Friday] IKEA Bring Back Friday (24-11 t/m 3-12-2020)"

[ Voor 79% gewijzigd door ThinkPad op 15-11-2022 20:42 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Vandaag bij Ikea Amersfoort een flink aantal Ikea Liatorp kasten teruggebracht. 4 boekenkasten met deuren, een tv meubel en een dressoirkast. Ik had vooraf een prijsvoorstel van €800 ontvangen. Na vervoer met een gehuurd busje de kasten bij de Ikea deels weer in elkaar gezet (planken e.d.). Aldaar ontbraken wat schroeven en pluggen, deze kregen we zonder morren van de klantenservice. Sommige kasten waren helaas niet compleet en hadden wat beschadigingen. Desondanks werd na de beoordeling 90% van het prijsvoorstel uitgekeerd in de vorm van een cadeaubon. En dat voor 17 jaar oude meubels. Zelfs op Marktplaats staan de meubels voor minder.
Pagina: 1