4 Jaar geleden heb ik voor het eerst een pc gebouwd. Toen speelde ik nog op 1080p 60hz, maar ben over de jaren heen geüpgrade naar 1440p 165hz. Met de games van nu haal ik op medium tot high settings gemiddeld 40-50 fps. Liever wil ik dit omhoog krijgen om meer gebruik te maken van mijn 165hz. Ik weet niet precies wat ik moet upgraden om deze performance omhoog te krijgen.
Wat wil ik met dit systeem gaan doen?
Met dit system wil ik games op high settings op gemiddeld 80fps of hoger kunnen spelen. Het gaat hier om games als Battlefield 5 of Apex Legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het ligt eraan wat er allemaal geüpgrade moet worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er staat een lijst van mijn huidige pc onderaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf dacht ik dat het verstandig is om mijn cpu te upgraden naar een Ryzen 5 3600. Hierbij komt dan misschien ook een ram/mobo upgrade indien nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een bepaald merk.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan mijn pc over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop met deze post een antwoord te krijgen op hoe ik mijn pc zo efficiënt mogelijk kan upgraden, zonder een miskoop te maken.
Wat wil ik met dit systeem gaan doen?
Met dit system wil ik games op high settings op gemiddeld 80fps of hoger kunnen spelen. Het gaat hier om games als Battlefield 5 of Apex Legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het ligt eraan wat er allemaal geüpgrade moet worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er staat een lijst van mijn huidige pc onderaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf dacht ik dat het verstandig is om mijn cpu te upgraden naar een Ryzen 5 3600. Hierbij komt dan misschien ook een ram/mobo upgrade indien nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een bepaald merk.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan mijn pc over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop met deze post een antwoord te krijgen op hoe ik mijn pc zo efficiënt mogelijk kan upgraden, zonder een miskoop te maken.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 136,46 | € 136,46 |
1 | Moederborden | MSI B350 PC Mate | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 35,99 | € 35,99 |
1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400S Zwart | € 78,25 | € 78,25 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock | € 38,74 | € 38,74 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 187,95 | € 187,95 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 960 EVO 250GB | € 89,99 | € 89,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 638,28 |