.htpasswd manager (op Wide-XS)

Pagina: 1
Acties:

• VDL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Topicstarter
Ik zal wel te veel vragen in één posting gezet hebben. Ik ben opzoek naar een werkende .htpasswd manager en heb er al een aantal geprobeerd, maar krijg steeds een Error 500. Heeft iemand ervaring met deze dingen, dan zou ik graag hulp van hem willen hebben. Kan iemand mij bijvoorbeeld een source geven van een werkende .htpasswd manager. BVD MVG VDL

BVD MVG VDL

Verwijderd

Heeft WideXS geen helpdesk ? :?

• VDL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Topicstarter
Zeker dat ze een helpdesk hebben, maar die hebben natuurlijk alleen verstand van hun eigen scriptjes en verder is het ZONDAG en dan doen ze alsof ze dicht zijn. :+

BVD MVG VDL

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 12:08 schreef VDL het volgende:

Link boven de andere files naar mijn cgi-bin is: /opt/guide/www.bedrijf.nl/cgi-bin (of moet daar #! voor?)
Werken die andere files zo?
Weet iemand de link naar de cgi-bin van Wide-xs, of kan ik gewoon #!/usr/bin/perl laten staan.
Probeer dat gewoon even en je weet of het werkt!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 17:07
Op zondag 12 augustus 2001 12:08 schreef VDL het volgende:
Ik ben bezig om een .htpasswd manager te installeren op een server van widexs.
De cgi files zitten in een subfolder van mijn cgi-bin bv. cgi-bin/htpasswd en de link in de cgi files wijzen naar: /opt/guide/www.bedrijf.nl/cgi-bin/htpasswd/file.cgi

Link boven de andere files naar mijn cgi-bin is: /opt/guide/www.bedrijf.nl/cgi-bin (of moet daar #! voor?)

En vervolgens hebben ik alles ascii-geupload en de files chmod 755 en de directory naar 777.

Resultaat Error 500.

Ik heb voor mij gevoel alles geprobeerd , |:( maar niks werkt.

Weet iemand de link naar de cgi-bin van Wide-xs, of kan ik gewoon #!/usr/bin/perl laten staan.

OOk hebben ik het .htpasswd bestand niet in dezelfde directory staan als de cgi bestanden. Is dit noodzakelijk? Heeft er iemand ervaring met een htpasswd manager (liefst via Wide-XS) en kan mij vertellen welke hij(of zij!) heeft en hoe dat het werkt.

Mijn dank is nu al groot,
ik gebruik die van Ladot (het vroegere freehosting)

je bedoelt toch alleen om namen en gecodeerde wachtwoorden te krijgen he, zoals:
code:
1
naam:Vdd3545SDvcxSDcdvc

dat doe ik dus bij ladot

http://www.uwhelpdesk.nl/ladot/secure/
user: uwhelpdesk
pass: ladot

dan staat er een stuk naar beneden op die pagina een password manager...

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

moved P&W >> HWS
Pagina: 1