Hallo allen,
Ik ben momenteel aantal het kijken naar een nieuw systeem. Hieronder zal ik de nodige informatie verschaffen. Advies is zeer welkom!
Ik ben vrij lang uit de running geweest, mijn laatste systeem is vrij gedateerd.
Systeem wat ik op het oog heb:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p. Ik heb momenteel een AOC C27G2AE/BK scherm met Freesync en zoek een aansluitend systeem voor hoge FPS om dit scherm maximaal te benutten. Momenteel gaat dat prima met Apex Legends, CS-GO en Warcraft.
Ik wil voornamelijk Cyberpunk kunnen spelen aangezien dat voor mij de doorslag gaf mijn systeem te vervangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro (exclusief videokaart) Hier ben ik nog niet helemaal over uit. Advies is zeer welkom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet bepaald. Momenteel zal alleen de behuizing voldoen voor een nieuwe build. Het gaat hier om een miditower van Lian Li.
Mijn huidige videokaart (Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 4GB GDDR5) zal meegaan als tijdelijke placeholder in het nieuwe systeem tot er vervanging aangeschaft zal worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Processor
- Moederbord
- Geheugen
- Videokaart (In de toekomst)
- Opslag
- Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in een Ryzen/AMD systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald. Het gaat er mij vooral om dat ik maximale performance kan krijgen in recente/aankomende titels in 1080p.
Ga je overklokken?
Deze optie staat zeker open.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over componenten of suggesties waar deze te krijgen zijn.
Huidig systeem
- Intel i7 4770
- Asrock H81 Pro
- 16GB geheugen
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 4GB GDDRS videokaart
- Corsair CS650M voeding
Ik ben momenteel aantal het kijken naar een nieuw systeem. Hieronder zal ik de nodige informatie verschaffen. Advies is zeer welkom!
Ik ben vrij lang uit de running geweest, mijn laatste systeem is vrij gedateerd.
Systeem wat ik op het oog heb:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X (BOX) Boxed | € 234,12 | € 234,12 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Edge Wifi | € 168,04 | € 168,04 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX | € 105,29 | € 105,29 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-750 | € 105,90 | € 105,90 |
| 2 | Solid state drives | Seagate FireCuda 120 500GB | € 86,04 | € 172,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 785,43 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p. Ik heb momenteel een AOC C27G2AE/BK scherm met Freesync en zoek een aansluitend systeem voor hoge FPS om dit scherm maximaal te benutten. Momenteel gaat dat prima met Apex Legends, CS-GO en Warcraft.
Ik wil voornamelijk Cyberpunk kunnen spelen aangezien dat voor mij de doorslag gaf mijn systeem te vervangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro (exclusief videokaart) Hier ben ik nog niet helemaal over uit. Advies is zeer welkom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet bepaald. Momenteel zal alleen de behuizing voldoen voor een nieuwe build. Het gaat hier om een miditower van Lian Li.
Mijn huidige videokaart (Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 4GB GDDR5) zal meegaan als tijdelijke placeholder in het nieuwe systeem tot er vervanging aangeschaft zal worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Processor
- Moederbord
- Geheugen
- Videokaart (In de toekomst)
- Opslag
- Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in een Ryzen/AMD systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald. Het gaat er mij vooral om dat ik maximale performance kan krijgen in recente/aankomende titels in 1080p.
Ga je overklokken?
Deze optie staat zeker open.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over componenten of suggesties waar deze te krijgen zijn.
Huidig systeem
- Intel i7 4770
- Asrock H81 Pro
- 16GB geheugen
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 4GB GDDRS videokaart
- Corsair CS650M voeding
[ Voor 34% gewijzigd door BvanOsch op 24-11-2020 20:32 ]