Toon posts:

Brommende FPS 1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand dit probleem, of weet iemand hoe ik dit op kan lossen (als het kan zonder een nieuwe FPS-set aan te schaffen ;)

Ik wordt er namelijk ernstig gestoord van :'(

update:
Als ik de stekkertjes uit de geluidskaart trek en ze tegen de kast aan houdt, wordt ik getrakteerd op een extra hard brom-concert...

BvD Niek

Verwijderd

Oh, interessant, kun je me daar een wavje van toezenden, heb namelijk nog een paar heftige samples nodig, voor me nieuwste trance nummer.
b.v.d.

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 18:32

Eraser127

Nijkerk

volgens mij gewoon een slechte aard-verbinding

My Discogs

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op zondag 12 augustus 2001 12:49 schreef Eraser127 het volgende:
volgens mij gewoon een slechte aard-verbinding
Volgens mij ook. Ik heb er ook last van dat als ik ze tegen m'n pc kast houdt een bromtoon is en de vonken vliegen om je oren :P
Heb overigens geen FPS 1000 maar geluid gaat naar audio versterker. De boel is hier dus ook niet geaard helaaz...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

een tijd geleden was er bij die versie een probleem dat er radiosignalen werden opgevangen (en door de boxen ook te horen waren)..zo eentje heb ik in ieder geval. Heel af en toe hoor ik wat vage stemmen uit die boxjes komen..en af en toe alleen maar wat gebrom inderdaad
je kon ze geloof ik ruilen toen, maar daar was ik te laat mee

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op zondag 12 augustus 2001 22:31 schreef RdB het volgende:
een tijd geleden was er bij die versie een probleem dat er radiosignalen werden opgevangen (en door de boxen ook te horen waren)..zo eentje heb ik in ieder geval. Heel af en toe hoor ik wat vage stemmen uit die boxjes komen..en af en toe alleen maar wat gebrom inderdaad
je kon ze geloof ik ruilen toen, maar daar was ik te laat mee
Een maat van me, Revolution, ontving signalen vanuit Rusland enzo met een FPS1000. Zou Creative gepoogd hebben te spioneren dmv deze speakerssets? :+

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

probeer ook eens een ander slot voor je sound card, hielp nij mij, bleek dat er 1 slot geen busmaster was of iets, zat in iedre geval op irq met xtra vga kaartje voor dualscreen

Magneet

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
hoe aard je je pc dan goed in een kamer!?

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 16:49
De beste manier is denk ik een kopere kabel (of iets anders wat goed geleid) tussen je pc en je verwarming te hangen. Je verwarming is namenlijk altijd geaard via het CV systeem in huis.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
zeik mode:

Andere set nemen zonder Creative erop. Sets met slechte prijs kwaliteit verhouding: creative.

zeik mode off:

Goed alternatief, Labtec APX4620. Set met beste prijs kwaliteit verhouding. INGEBOUWDE adapter zelfs erbij. Goed he.

Geleiden licht het volgens mij niet aan, ik ken genoeg boxen die met een geaarde aansluiting steeds bleven brommen. En het betreften gewoon altijd goedkope frutssets, daarom mijn gezeur over Creative.

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19

Martijn02

/* No Comment */

Ik had dat een tijdje geleden, ik heb het verholpen door het voedingsblokje *op* de subwoofer te leggen, in plaats van *erachter* :)
Pagina: 1