Onjuiste beoordeling

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 18:46
Beste,

Zojuist heb ik op mijn profiel een onjuiste V&A beoordeling gekregen door jonaske862.
Meneer reageert letterlijk niet op mijn berichtjes, wanneer ik daar iets van zeg krijg ik een negatieve beoordeling terug zonder geldige reden....

Zie mijn profiel voor de exacte beoordeling.

Bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En waarom schrijf jij dan eerst een beoordeling terwijl er geen overeenkomst was? Dan kan je een dergelijke beoordeling inderdaad terug verwachten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 18:46
Naar mijn inziens is dat een “reden” om dat te vermelden. Achteraf lees ik dat je beoordeling alleen “kan/mag” geven, volgens Tweakers bij een daadwerkelijke overeenkomst. Dat zou kunnen.
En ja, wellicht is dat voor simpelweg niet reageren iets té voorbarig, echter is dit geen MP maar een échte community.

Neemt niet weg dat dit een simpele wraak-review is (in mijn ogen), als je de gesprekken leest kan je nergens datgeen uithalen wat hij schrijft. Als ik daadwerkelijk negatief was in het gesprek zelf, had ik het geaccepteerd.
Echter is dat niet ‘t geval.

Ik sta er ook best voor open om ook mijn review te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beide verwijderd dan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.