Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk het gaan gebruiken voor editen in de Adobe programma's. Daarnaast heb ik als hobby een Elgato gekocht om te beginnen met opnemen en eventueel te streamen van games zoals Call of Duty.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum wat ik ervoor wil betalen is 1300 euro voor de componenten zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een pc die snel werkt. Dit omdat ik ook voor mijn werk hier veel achter moet zitten..
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaardinstellingen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag jullie mening over de onderdelen die ik op dit moment heb uitgekozen en wat eventueel beter kan. Ik ben zelf aardig nieuw in dit wereldje. Heb zelf nu een MacBook Pro alleen merk dat dit niet efficient voor mij werken is.
PS. De Corsair 32 GB DDR4-3600 kit moet er nog bij.
Ik wil voornamelijk het gaan gebruiken voor editen in de Adobe programma's. Daarnaast heb ik als hobby een Elgato gekocht om te beginnen met opnemen en eventueel te streamen van games zoals Call of Duty.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum wat ik ervoor wil betalen is 1300 euro voor de componenten zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een pc die snel werkt. Dit omdat ik ook voor mijn werk hier veel achter moet zitten..
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaardinstellingen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag jullie mening over de onderdelen die ik op dit moment heb uitgekozen en wat eventueel beter kan. Ik ben zelf aardig nieuw in dit wereldje. Heb zelf nu een MacBook Pro alleen merk dat dit niet efficient voor mij werken is.
PS. De Corsair 32 GB DDR4-3600 kit moet er nog bij.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 127,05 | € 127,05 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5600 XT Phantom Gaming D2 6G OC | € 291,05 | € 291,05 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 88,36 | € 88,36 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W CM | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 99,- | € 99,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.158,21 | ||