Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GideonHenstra
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09-06-2024
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop die voornamelijk gebruikt gaat worden voor school. Op mijn opleiding werk ik ook met programma's als Archicad24, Photoshop en Indesign.

Momenteel heb ik een 17 inch asus gamelaptop die wel prima werkt maar die groot en lomp is en de accu is in een half uur leeg. Ik zal deze houden voor bijvoorbeeld een keer gamen maar ook renderen kan ik wel hierop doen al zou een beetje licht renderen op de nieuwe laptop wel mogelijk moeten zijn.

Nu is mijn oog gevallen op de microsoft surface laptop 3 15 inch. Simpelweg omdat hij er gewoon heel goed uit ziet, een heel goed formaat heeft en naar alle reviews, ook heel goed werkt. Nu weet ik dat er mogelijk andere goedkopere of betere opties zijn voor waarvoor ik hem ga gebruiken maar toch heeft die mijn voorkeur om geen bijzondere reden.

De vraag blijft voor mij alleen of hij wel goed gaat werken voor programma's als Archicad24. Er wordt in reviews gezegd dat hij wel geschikt is voor een keer wat editten of photoshop maar over 3d tekenen wordt eigenlijk niet gesproken.

Ik hoop dat iemand het antwoord heeft.

Ik zie dat ik de verkeerde laptop heb geselecteerd maar zie niet hoe ik dat kan aanpassen. Ik kijk wel naar de i7 optie met 16 gb ram en 250 gb ssd

[ Voor 6% gewijzigd door GideonHenstra op 24-11-2020 15:18 ]