Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yellevr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-02-2021
Ik koop wegens tijdsgebrek slechts 1 of 2 titels per jaar en twijfel tussen bovenstaande titels.

Ghost:
- prachtige wereld met leuke samurai actie
- wordt misschien saai na een tijd?

Fallen Order:
- Star Wars fan dus dit heeft altijd een streepje voor.

Graag jullie aanbeveling.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:06
Misschien nutteloze mening maar ik heb enkel Fallen Order gespeeld en heb me prima vermaakt als Star Wars fan mezelf. Ik vond het erg leuk dat het om een third-person game ging met een heerlijk verhaal. Ik kreeg zelf op het einde kippevel .. You'll see.
Voor de rest, prima graphics en erg leuke combat. Personages hadden ook een zekere charme, zeker BD8.

Ik denk dat beide games wel sterk zijn, maar de ene - Fallen Order dan - is trouwens misschien ook goedkoper gezien de game nu een jaartje oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:59
yellevr schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:42:
Ik koop wegens tijdsgebrek slechts 1 of 2 titels per jaar en twijfel tussen bovenstaande titels.

Ghost:
- prachtige wereld met leuke samurai actie
- wordt misschien saai na een tijd?

Fallen Order:
- Star Wars fan dus dit heeft altijd een streepje voor.

Graag jullie aanbeveling.
Ik kan beiden aanbevelen, maar als je moet kiezen, kies dan de goedkoopste en dat is volgens mij Star Wars. En dan volgend jaar Ghost kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Fallen Order een week of 2 geleden uit gespeelt, wel vrij kort en tegen de tijd dat het echt interessant begon te worden zit je ook tegen het einde aan. En ook het moment dat het leuk word krijg je wel die Bioware/Mass Effect Vibes.

Ghost of Tsushima op release dag gekocht en zowat niet los kunnen laten tot dat ik het uit had gespeelt.
Tsushima word hier en daar misschien een beetje repetatief.

Lastig gezien het beide wel action adventures zijn, Maar de een is Open world en de ander is linear.

Tsushima is wel mijn Goty tot nu toe. En zal niet ontkennen dat ik wat meer en of in ieder geval een langer spel had verwacht van Fallen Order. Kijk zeker uit naar het vervolg, maar ben tegelijker tijd dat het weer net zo kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 20:25

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Als tijdgebrek het issue is en niet geld, koop je ze toch allebei? Geen van beiden is een miskoop en dan speel je eerst die gene uit die je het leukst vindt.

Fallen Order heeft wel veel meer puzzels en doolhoven (hoe vind ik mijn weg) die tijd kosten. Qua verhaal zou ik gaan voor GoT om de reden dat er gewoon meer verhaal in zit. Het ligt dus ook een beetje aan wat je zoekt in een spel.

Ninety percent of everything is crap.