Na uren zoeken en klikken moet ik toch de handdoek in de ring gooien en hulp zoeken.
Ik heb een (oude ) tensile test machine met daar in een XP pc met touchscreen monitor.
ca een week geleden kregen we geen beeld meer op die monitor . allemaal vreemde strepen zonder beeld.
Eerste gedachte was dat het scherm het begeven had.
Om te testen hebben we een 2e scherm op de onboard port aangesloten. daar hebben beeld.
Om vervolgens te zoeken naar het probleem hebben we wat stekkers (één voor één ) los gemaakt en weer in gestoken.
Met het resultaat dat het scherm weer beeld geeft. ECHTER
de XP desktop is groter dan het scherm . de start knop en taakbalk vallen dus buiten beeld
We hebben ik denk echt van alles geprobeerd , resolutie wijzigingen etc etc.
Maar wat we ook doen . ik krijg geen passende desktop binnen de kaders van de touchscreen monitor.
wat kan het probleem zijn en is er een oplossing?
de adapter is een 82852/8285 GM/GME Graphics Controller
Ik heb een (oude ) tensile test machine met daar in een XP pc met touchscreen monitor.
ca een week geleden kregen we geen beeld meer op die monitor . allemaal vreemde strepen zonder beeld.
Eerste gedachte was dat het scherm het begeven had.
Om te testen hebben we een 2e scherm op de onboard port aangesloten. daar hebben beeld.
Om vervolgens te zoeken naar het probleem hebben we wat stekkers (één voor één ) los gemaakt en weer in gestoken.
Met het resultaat dat het scherm weer beeld geeft. ECHTER
de XP desktop is groter dan het scherm . de start knop en taakbalk vallen dus buiten beeld
We hebben ik denk echt van alles geprobeerd , resolutie wijzigingen etc etc.
Maar wat we ook doen . ik krijg geen passende desktop binnen de kaders van de touchscreen monitor.
wat kan het probleem zijn en is er een oplossing?
de adapter is een 82852/8285 GM/GME Graphics Controller