Hoe kan je een coolrib van een Pentium II verwijderen als dit zoiezo wel kan/ Heeft iemand dit wel eens gedaan, hoe ? en is de proc nog heel en niet beschadigt ?
Ik geloof dat het ding vast zit met inbusscroeven of sterschroeven. Hij zit wel muur en muur vast!!
Verwijderd
Ik heb nog een Intel Pentium 2.
Als je een " secc2 " hebt zoals ik doe het op de olgende manier:
1. Haal de 2 stangetjes die achterop zitten los, je ziet daar 4 pinnetjes en kijk even naar welke kant je die moet schuiven om het los te krijgen.
2. Druk nu voorzichtig het pinnetje naar voren.
3. Haal voorzichtig de coolrib eraf.
4. Nu heb je een procesor zonder cooler.
Succes!
Als je een " secc2 " hebt zoals ik doe het op de olgende manier:
1. Haal de 2 stangetjes die achterop zitten los, je ziet daar 4 pinnetjes en kijk even naar welke kant je die moet schuiven om het los te krijgen.
2. Druk nu voorzichtig het pinnetje naar voren.
3. Haal voorzichtig de coolrib eraf.
4. Nu heb je een procesor zonder cooler.
Succes!
heel simpel, heb je een OEM secc procesoor dan heb je vaak gewoon 2 klemmen in je heatplate zitten, ff wrikken klemmen los en dan rest alleen nog de adhesie kracht van je koelpasta... gewoon doen, zo heb ik ook de koelrib van mijn p-II klamath geript en vervangen door een cmaster slot-a sink zodat de koelrib na wat zaagwerk op mijn gf3 pastte
succes ermee!
succes ermee!
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
't Is inderdaad een klassieke vraagOp zondag 12 augustus 2001 11:47 schreef diavolo het volgende:
[topic=89810]
hier staat t ook
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()