Dit is een nieuw topic omdat bij mijn oude topic vooral soundbars werden aangeraden. Hier ben ik echter niet naar opzoek.
Ik zoek een?
Home cinema set (5.1?)
Wat is je budget?
Geen vast bedrag maar rond de €750-800.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Er moet een radio functionaliteit opzitten en het liefst ook een mogelijkheid van Bluetooth. Ook graag een 5.1 set omdat ik de 2 achterste speakers wil ophangen.
Verder zal die voornamelijk gebruikt worden voor de normale TV, series en films.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had voorheen de Sony BDV-N7200W. Deze voldeed aan vrijwel aan mijn eisen totdat die kapot ging
.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag hoor ik wat jullie mij aanbieden aangezien ik zelf vrijwel geen kennis heb over dit soort setjes.
Ik zoek een?
Home cinema set (5.1?)
Wat is je budget?
Geen vast bedrag maar rond de €750-800.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Er moet een radio functionaliteit opzitten en het liefst ook een mogelijkheid van Bluetooth. Ook graag een 5.1 set omdat ik de 2 achterste speakers wil ophangen.
Verder zal die voornamelijk gebruikt worden voor de normale TV, series en films.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had voorheen de Sony BDV-N7200W. Deze voldeed aan vrijwel aan mijn eisen totdat die kapot ging
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag hoor ik wat jullie mij aanbieden aangezien ik zelf vrijwel geen kennis heb over dit soort setjes.
[ Voor 5% gewijzigd door DaroFreeman op 24-11-2020 10:41 ]