Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
doen het wel....Op zondag 12 augustus 2001 11:40 schreef Maverickje het volgende:
Pics werken niet
Verder wel een erg OK kastje
pas ff je pics aan wil je
duurt een beetje lang het laden
maar hoe heb je je kabels er door heen gekregen ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Op zondag 12 augustus 2001 11:43 schreef funkflex het volgende:
nice
Verwijderd
Op zondag 12 augustus 2001 11:42 schreef petervandamned het volgende:
mooie case hoor
pas ff je pics aan wil je
duurt een beetje lang het laden
maar hoe heb je je kabels er door heen gekregen ?
Alleen: DE GROETJES
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Misschien wel omdat hij het met Word heeft gedaan...Op zondag 12 augustus 2001 11:49 schreef GreeTz het volgende:
ja nice, alleen dat jij zoveel code nodig hebt om drie foto's op inet te zetten snap ik niet helemaal
vandaar de knipoogOp zondag 12 augustus 2001 11:53 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
Misschien wel omdat hij het met Word heeft gedaan...
Alleen: DE GROETJES
Op zondag 12 augustus 2001 11:56 schreef GreeTz het volgende:
[..]
vandaar de knipoog
Op zondag 12 augustus 2001 12:26 schreef Mephix het volgende:
Vette kast! Zoals eerder gezegd de voorkant zou eigenlijk nog moeten gebeuren.. 1 vraagje: wat voor licht gebruik je daar binnenin ?
Wel weer een inspiratiebron zo'n mod. Netjes.
Is trouwens kleine moeite om die IDE connectoren er even af te plukken, de draden in groepen samen te binden, die weer door de buisjes halen en de conn. er weer op...
Ik bedoel, 1 kant opensnijden en die naar achteren (uit zicht) draaien kan natuurlijk ook, maar op die manier net iets netter
[/origineel bericht]
hoe langer ik naar die kast kijk hoe mooier ik hem vind.. damn... zit er over te denken om soortgelijk te maken, maar dan met AMD logo in de zijkant.. weet het, niet erg origineel, maar ja, ben dan ook niet zo creatief
Wel gevaarlijk. Meer risico dan gewoon die buis opensnijden...Op zondag 12 augustus 2001 13:15 schreef Mephix het volgende:
Is trouwens kleine moeite om die IDE connectoren er even af te plukken, de draden in groepen samen te binden, die weer door de buisjes halen en de conn. er weer op...
Ik bedoel, 1 kant opensnijden en die naar achteren (uit zicht) draaien kan natuurlijk ook, maar op die manier net iets netter
[..]
Helemaal mee eens, maar is wel goed te doen.. Niet teveel kracht gebruiken en op het gemakje de conn. er weer op drukken. Heb zo al behoorlijk wat kabel gemaakt (zonder pvc er omheen) en dat werkt tot nu toe altijd perfect. Bind ze meestal samen in 6 groepen van 5 aders. ti-wrapje er omheen en klaar is deze KeesOp zondag 12 augustus 2001 13:27 schreef Escobar het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk. Meer risico dan gewoon die buis opensnijden...
Turn it off and on again.
De mod is wel mooi, maar die kast is ECHT lelijk zeg, met die ronde voorkant...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De voorkant kan nog wel wat aanpassingen gebruiken, maar als ik het goed zie heeft hij plexiglas kapjes ofzow voor z'n ongebruikte 5,25" sleuven.. samen met dat neonlicht vind ik dat wel weer mooi effect gevenOp zondag 12 augustus 2001 13:40 schreef Tampie2000 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die em niet mooi vindt
De mod is wel mooi, maar die kast is ECHT lelijk zeg, met die ronde voorkant...
Vaag, bij mij doen ze het toch echt allemaal...Op zondag 12 augustus 2001 22:24 schreef Bird2 het volgende:
tja......ik had het graag willen zien... maar ik zie dus alleen maar kruisjes.....
Ff de source gekeken, astu:

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
en wat de mod betreft: ben helemaal blauwgek dus dat neon scoort! Al had ik (maar dat is persoonlijk) in het opengewerkte gedeelte waarschijnlijk iets van de ronding van de voorzijde van de kast verwerkt. Toch vind ik em wel mooi zoals ie nou is, in combinatie met je beeldscherm vormt het een kwa kleur een leuk geheel;)
WAAROM staat dat ding OP je bureau? zo'n bigtower hoort toch op de grond
Op maandag 13 augustus 2001 16:51 schreef DSC het volgende:
Zekers mooi gedaan! maar toch echt ff een vraagje!!!
WAAROM staat dat ding OP je bureau? zo'n bigtower hoort toch op de grond
Op maandag 13 augustus 2001 17:07 schreef J.A.M.F. het volgende:
Op het bureau komt er minder stof in! Probeer het zelf maar eens een maand!
moet er voor zo'n reactie zoooo hard geschopt wordenOp vrijdag 14 juni 2002 16:03 schreef general000 het volgende:
mooie kast man.
is al bijna een jaar oud man
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG
Dit topic is gesloten.
![]()