Goedemorgen,
Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een playstation 4(icm met een TV) en een mainstream laptop (1080p), nu toch van plan om over te stappen richting een PC aangezien beide aan vervanging toe zijn. Qua games, speel ik de standaard games als FIFA, GTA V, Warzone, CoD. Op de PC zou ik ook graag Forza Horizon op hoge resolutie willen spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals hierboven al benoemd wil ik toch wel de mainstream games kunnen spelen in 1440p (hoeft overigens niet in de hoogste settings aangezien ik niet heel veel gewend ben qua graphics)
Naast het gamen zal het een PC zijn om gewoon op te surfen en thuis te werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de €1000,- dit betreft puur de kast + inhoud.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ben al reeds in het bezit van een MSI G27CQ4 (165hz, WQHD monitor)
Toetsenbord en muis heb ik ook al
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nadat ik het een en ander heb ingelezen gaat mijn voorkeur uit naar een Ryzen 5 3600 aangezien dat een goede prijs/kwaliteitverhouding heeft. Voor de rest zit ik absoluut niet vast aan merken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb hieronder zelf een lijstje gemaakt met de kennis die ik zelf heb vergaard via het wereldwijde web. Als dit een absolute overkill is voor mijn eisenpakket wat ik hierboven genoemd heb, zou ik dit graag te weten komen. Wanneer ik mijn wensen kan bereiken met een setup van €800,- zou natuurlijk ook helemaal prima zijn.
Hieronder mijn samengestelde lijst tot nu toe.
Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een playstation 4(icm met een TV) en een mainstream laptop (1080p), nu toch van plan om over te stappen richting een PC aangezien beide aan vervanging toe zijn. Qua games, speel ik de standaard games als FIFA, GTA V, Warzone, CoD. Op de PC zou ik ook graag Forza Horizon op hoge resolutie willen spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals hierboven al benoemd wil ik toch wel de mainstream games kunnen spelen in 1440p (hoeft overigens niet in de hoogste settings aangezien ik niet heel veel gewend ben qua graphics)
Naast het gamen zal het een PC zijn om gewoon op te surfen en thuis te werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de €1000,- dit betreft puur de kast + inhoud.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ben al reeds in het bezit van een MSI G27CQ4 (165hz, WQHD monitor)
Toetsenbord en muis heb ik ook al
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nadat ik het een en ander heb ingelezen gaat mijn voorkeur uit naar een Ryzen 5 3600 aangezien dat een goede prijs/kwaliteitverhouding heeft. Voor de rest zit ik absoluut niet vast aan merken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb hieronder zelf een lijstje gemaakt met de kennis die ik zelf heb vergaard via het wereldwijde web. Als dit een absolute overkill is voor mijn eisenpakket wat ik hierboven genoemd heb, zou ik dit graag te weten komen. Wanneer ik mijn wensen kan bereiken met een setup van €800,- zou natuurlijk ook helemaal prima zijn.
Hieronder mijn samengestelde lijst tot nu toe.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 101,18 | € 101,18 |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC | € 354,05 | € 354,05 |
1 | Behuizingen | Corsair Carbide 175R RGB Tempered Glass | € 58,- | € 58,- |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 102,28 | € 102,28 |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/16 | € 75,09 | € 75,09 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 650W V2 | € 60,50 | € 60,50 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 99,- | € 99,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.050,- |