Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GPU advies voor een vriend - max 300

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hoi allemaal,

Mijn vriend is momenteel op zoek naar een nieuwe GPU. Zijn budget is max 300 euro.
Voor 1080p, hij heeft ryzen 5 3600. Speelt meestal CSGo of Civ 5/6.

Ik denk dat 1660 super is een goede optie. 2060 is beetje duurder maar het verschill is te klein. Misschien 5600xt? Heeft AMD alle problemen opgelost met hun drivers?

Alle reacties

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
De vraag is eigenlijk wat voor GPU die nu heeft, welke resolutie/verversingssnelheid die speelt en of die het geduld heeft om op deals te letten?
Paar dagen terug kon je namelijk voor 350 een nieuwe 5700xt kopen en ik verwacht dat soortgelijke dingen ook met de mindere kaarten gebeuren

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Danny Phantom schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 01:56:
De vraag is eigenlijk wat voor GPU die nu heeft, welke resolutie/verversingssnelheid die speelt en of die het geduld heeft om op deals te letten?
Paar dagen terug kon je namelijk voor 350 een nieuwe 5700xt kopen en ik verwacht dat soortgelijke dingen ook met de mindere kaarten gebeuren
Hij speelt in 1080p (heeft 144hz monitor).

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Dan raad ik aan een 5700 zoeken voor die prijs, al weet ik natuurlijk niet hoe de prijs zal gaan veranderen