De titel is vrij duidelijk lijkt mij, helaas zijn de specificaties die fabrikanten vaak onduidelijk en niet volledig. Voornamelijk een reclame praatje, maar wat je echt wilt weten is niet terug te vinden op een productpagina of specificaties.
Nu heb ik verschillende sites gevonden met specificaties die één geeft aan dat TPM wel aanwezig is en de ander weer niet. Kijk ik wat er bij Slim 7 in de pricewatch staat is dit wel weer het geval.
Dit betreft wel de wat minder snelle variant met een AMD Ryzen 5 4600U, maar naar ik aan neem zal dit ook gelden voor de uitvoering met Ryzen 7 4800U.
De vraag Kan iemand mij uitsluitsel geven of de Slim 7 (AMD) TPM bevat?
Nu heb ik verschillende sites gevonden met specificaties die één geeft aan dat TPM wel aanwezig is en de ander weer niet. Kijk ik wat er bij Slim 7 in de pricewatch staat is dit wel weer het geval.
Dit betreft wel de wat minder snelle variant met een AMD Ryzen 5 4600U, maar naar ik aan neem zal dit ook gelden voor de uitvoering met Ryzen 7 4800U.
De vraag Kan iemand mij uitsluitsel geven of de Slim 7 (AMD) TPM bevat?
[ Voor 20% gewijzigd door _Dune_ op 23-11-2020 23:42 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/