Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Ik ben van plan om de Philips 50PUS8545/12 te kopen. Ik zag in deze video van Tweakers YouTube: Nieuwe tv kopen? Wij geven 7 tips om de juiste keuze te maken! dat je eigenlijk meer dan 600 nits helderheid nodig hebt voordat je iets merkt van HDR. De Philips TV heeft 'maar' 400 en ik vraag me dan ook af of de HDR kwaliteit genoeg is en of het merkbaar is. De Philips TV die ik op het oog heb kost 600 euro, en ik ben niet echt van plan om nog meer geld uit te geven, gezien ik student ben en simpelweg gewoon niet meer geld heb.

Heeft iemand ervaring met HDR en kan hij of zij mij meer vertellen over wat je ervan merkt (bijv. met Netflix, Prime en PS4?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De Philips is een prima tv, maar ongeschikt voor HDR. Mist goede local dimming, een breed kleurenbereik en een hoge piekhelderheid. Vinkt alleen Dolby Vision HDR ondersteuning af en door de niet dramatische helderheid zal het niet meer dan okay zijn. Kijk zoals vaker gezegd naar de Hisense 50U7QF. Dit is de enige 'budget tv' met hardware dat nog enigszins wat kan met hdr-content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2020 12:18 . Reden: Vraag gesteld in nieuw topic ]