Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Apex en WoW, later misschien nog andere games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst zo goedkoop mogelijk, maar wil wel dat het lekker soepel de spellen kan draaien. Zit op dit moment aan €900,- te denken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ga niks meenemen behalve een muis/headset maar op dit moment alleen even de vraag over de desktop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande lijst lijkt me voldoende
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neig heel erg naar AMD, gewoon een gevoel kwestie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een niet al te groot systeem en zo stil mogelijk (als er nog een aftermarket koeler nodig is dan kan dat, maar dan wordt dat pas na een tijdje. WiFi is wel een must aangezien er geen aansluitingen in de muur zitten in ons huis
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een laatste check voor mij (ondanks dat ik al 2 personen er naar heb laten kijken maar zij vroegen me juist om het even hier te posten of zij misschien nog iets over het hoofd zien). Als er onderdelen nog beter kunnen, of echt meer prestatie leveren voor een beetje meer geld dan kan ik daar over na denken
Voornamelijk Apex en WoW, later misschien nog andere games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst zo goedkoop mogelijk, maar wil wel dat het lekker soepel de spellen kan draaien. Zit op dit moment aan €900,- te denken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ga niks meenemen behalve een muis/headset maar op dit moment alleen even de vraag over de desktop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande lijst lijkt me voldoende
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neig heel erg naar AMD, gewoon een gevoel kwestie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een niet al te groot systeem en zo stil mogelijk (als er nog een aftermarket koeler nodig is dan kan dat, maar dan wordt dat pas na een tijdje. WiFi is wel een must aangezien er geen aansluitingen in de muur zitten in ons huis
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een laatste check voor mij (ondanks dat ik al 2 personen er naar heb laten kijken maar zij vroegen me juist om het even hier te posten of zij misschien nog iets over het hoofd zien). Als er onderdelen nog beter kunnen, of echt meer prestatie leveren voor een beetje meer geld dan kan ik daar over na denken
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B550M-A (WI-FI) | € 108,88 | € 108,88 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6 | € 314,67 | € 314,67 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C Mini | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 64,57 | € 64,57 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 51,33 | € 51,33 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 898,75 | ||