een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Alleen: DE GROETJES
Verwijderd
Daar komt nog bij dat Hardwareinfo.net geen prutssysteem gaat samenstellen.
en volgens mij mocht je vragen wat je wou (als het maar niet illegaal was?)
Verwijderd
zo'n topic is soms hartstikke belangrijk voor mensen!
| I've got permission to color outside the lines |
zeg alleen dat ik voor een andere hd zou gaan.
je mag toch wat vragen en het systeem wat aanpassen
Oh ja joh!!!
Verwijderd
Dat is gauw genoeg bekend als hardware niet met elkaar samenwerkt of niet goed is (voorbeeld : [topic=130527] )Op zondag 12 augustus 2001 11:41 schreef Genotix het volgende:
Aan de ene kant vind ik het idd, wel kunnen, maar aan de andere kant word je er wel mee dood gegooit. Maar dan kan je erover heen kijken. Voor mensen die NOOB zijn hiero, is het dus wel makkelijk, aangezien er altijd wel hardware is die niet goed bijelkaar past
Als je dat niet eens weet moet je gewoon naar Vobis/Dynabyte gaan om een systeem te laten bouwen., ofdat ze bv een intel mobo en een AMD proc gaan kiezen. Dus het opnoemen van die hardware is dus wel zo makkelijk voor ze.
Yep, maar de hoofdcomponenten (mobo+cpu+videokaart) is toch vrij standaard op GoT geworden. Iedereen die een nieuwe pc koopt stopt er bijna altijd een AMD in met een GeForce/Radeon/Matrox videokaart. Het mobo wat in de meeste gevallen gebruikt wordt is op 2 handen te tellen.Namelijk elk systeem is weer anders.
Maareh dan het geval van de 200Mhz en 266Mhz AMD's, er zijn nog zat mensen die een 266 kopen en een 200 mobo. Ik bedoel maar, onwetendheid wil rare combi's maken. En je moet toch een keer beginnen met het zelf maken van een comp. En de Vobis wil ik aan niemand aanraden btwAls je dat niet eens weet moet je gewoon naar Vobis/Dynabyte gaan om een systeem te laten bouwen.
Dan kan je net zow goed ook niet leren van je fouten.
Verwijderd
Ik wil best luisteren hoor, heel af en toe zo'n topic vind ik persoonlijk niet zo heel erg, als er goed aangegeven is wat degene al voor moeite heeft gedaan.Op zondag 12 augustus 2001 12:41 schreef Genotix het volgende:
Maareh als de crew niet wil luisteren naar kritiek, dan kan je net zow goed een slotje erop gooien. Want er zijn altijd wel dingen te vinden om de kritiek hier weer te ontkrachten.(niet als flame bedoelt)
Nu staat er gewoon, blabla dit ga ik kopen is dit goed, dan heb je gewoon zelf helemaal niets uitgezocht.
Dit systeem is al helemaal samengesteld door Hardwareinfo.net, dan mag je ervan uit gaan dat het een goed systeem is lijkt me.
Professioneel Hyves-weigeraar
Helemaal meeeens, maar als die persoon aangeeft research gedaan te hebben dan is het denk ik toch wel een open toppic, en geen slot? (in het algemeen bedoel ik dus, heb het dus niet over de toppic waar het nu over gaat)Op zondag 12 augustus 2001 12:47 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ik wil best luisteren hoor, heel af en toe zo'n topic vind ik persoonlijk niet zo heel erg, als er goed aangegeven is wat degene al voor moeite heeft gedaan.
Nu staat er gewoon, blabla dit ga ik kopen is dit goed, dan heb je gewoon zelf helemaal niets uitgezocht.
Dit systeem is al helemaal samengesteld door Hardwareinfo.net, dan mag je ervan uit gaan dat het een goed systeem is lijkt me.
Nog wat anders, nu gaan mensen toppics openen met bv 2 componenten, en dan ipv alles ineen te gooien, doen ze er dan 5 verschillende, totdat ze eigenlijk dus weer de oude toppic hebben die we niet willen zien hier.
Verwijderd
Verwijderd
Dat denk ik ook wel, maar je moet dan echt duidelijk laten zien dat je wat gedaan hebt. De meeste mensen die er echt wat aan gedaan hebben openen trouwens meestal niet zo'n topic meer, maar dat is een ander verhaal.Op zondag 12 augustus 2001 12:52 schreef Genotix het volgende:
[..]
Helemaal meeeens, maar als die persoon aangeeft research gedaan te hebben dan is het denk ik toch wel een open toppic, en geen slot? (in het algemeen bedoel ik dus, heb het dus niet over de toppic waar het nu over gaat)
Al die toppicstarters zijn anders wel heel tweakersOp zondag 12 augustus 2001 12:54 schreef Courage het volgende:
Dit is gewoon een topic waar niemand behalve de topicstarter wat aan heeft... en daar zijn regels voor (of tegen) gemaakt.
Er zijn altijd twijfel gevallen met hardware! Dus dan beter een toppic openen dan het verkeerde kopen. En soms is het toch wel een steun als meerdere mensen het met het systeem eens zijn.Op zondag 12 augustus 2001 12:56 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar je moet dan echt duidelijk laten zien dat je wat gedaan hebt. De meeste mensen die er echt wat aan gedaan hebben openen trouwens meestal niet zo'n topic meer, maar dat is een ander verhaal.
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/203463 dit is trouwens ook zoiets dat naar mijn mening dan niet door de beugel kan.
Verwijderd
Blijkbaar willen veel mensen het wel weten!
Denkt er maar us over na... want mij lijkt het wel een slim iedee!!!
Verwijderd
Daar hebben we [forum=26] voorOp zondag 12 augustus 2001 13:00 schreef Genotix het volgende:
mkay is waar, Sinterklaas 82 tm heeft me weer op het rechte pad gebracht.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/203463 dit is trouwens ook zoiets dat naar mijn mening dan niet door de beugel kan.
Ik heb hem dichtgedaan.
Ik weet het, maar was eigenlijk maar een voorbeeldOp zondag 12 augustus 2001 13:02 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Daar hebben we [forum=26] voor
Ik heb hem dichtgedaan.
Verwijderd
Dat lijkt me geen slim plan, ik vind dat iemand best een beetje moeite mag gaan doen om een systeem samen te stellen. Je geeft meestal toch voor rond de 2500 gulden uit voor een systeem, dan kan dat beetje research er ook nog wel vanaf lijkt me.Op zondag 12 augustus 2001 13:01 schreef Renko het volgende:
Jullie kunnen toch ook een nieuw forum starten waar zulk soort dingen WEL mogen.
Blijkbaar willen veel mensen het wel weten!
Denkt er maar us over na... want mij lijkt het wel een slim iedee!!!
Verwijderd
Maar niet iedereen is zo slim als jullie!Op zondag 12 augustus 2001 13:04 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen slim plan, ik vind dat iemand best een beetje moeite mag gaan doen om een systeem samen te stellen. Je geeft meestal toch voor rond de 2500 gulden uit voor een systeem, dan kan dat beetje research er ook nog wel vanaf lijkt me.
Hier zijn ook newbies, toch?
Ja tuurlijk, anders stellen ze die vragen niet.
Verwijderd
Mensen moeten niet gaan denken GoT lost het wel voor me op, zo werkt het namelijk niet hier.
Mensen worden lui (heel generaliserend, magoed
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Tuurlijk...Op zondag 12 augustus 2001 15:42 schreef BackSlash32 het volgende:
Mensen worden lui (heel generaliserend, magoed)
mensen die niet lui zijn computeren niet, besteden de tijd aan dingen waar je wel moe van wordt!
Iedereen is hier eigenlijk lui want we zitten er maar de hele dag op een stoeltje naar een schermie te gluren!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Je bent toch ook wel met mee eens dat niet alles voorgekauwd hoeft te worden hier, je mag zelf ook wel een beetje kauwen hoor.Op zondag 12 augustus 2001 15:47 schreef Renko het volgende:
[..]
Tuurlijk...
mensen die niet lui zijn computeren niet, besteden de tijd aan dingen waar je wel moe van wordt!
Iedereen is hier eigenlijk lui want we zitten er maar de hele dag op een stoeltje naar een schermie te gluren!![]()
![]()
als je er niet tegen kan dan moet je de topic gewoon niet lezen.
waar ik pas moe van wordt zijn die 3dmark vergelijkingen
Verwijderd
Ik quote je even :Op zondag 12 augustus 2001 21:18 schreef chucky666 het volgende:
[..]
waar ik pas moe van wordt zijn die 3dmark vergelijkingen
Als we dit eenmaal gaan toestaan staat binnen de korste keren HA helemaal vol met dit soort topics, de interessante vragen vallen dan een stuk minder op en dat is heel jammer dan.als je er niet tegen kan dan moet je de topic gewoon niet lezen.