Beste mede tweakers,
Sinds mijn nieuwe pc build (zo'n 5 maanden geleden) heb ik mijn moederbord vervangen en mijn processor. Sindsdien kan mijn Samsung tv niet meer verbinden met mijn computer.
Met een HDMI 2.0 heb ik mijn tv verbonden met via een HDMI naar Displayport converter. Het rare is dat als ik mijn pc opstart het tv scherm wel het boot menu laat zien (en hier kan ik via mijn tv inkomen en hij blijft het dan doen zolang ik in het boot menu blijft), maar nadat het boot menu is weergegeven geeft de tv "geen signaal" aan... Nvidia hulpservice kon niks betekenen, dus vandaar dat ik hier mijn geluk ga beproeven.
Mijn computer heeft de volgende specificaties (zie bijgevoegde afbeelding):
Moederbord: B550 AORUS ELITE
Processor: AMD Ryzen 5 3600 6-core (AM4)
Grafische kaart: MSI GTX 1060 6GB
RAM: 16 GB (een HyperXFury serie)
Voeding: 750W Coolermaster
Besturingssysteem: Windows 10 Pro
/f/image/g7Jjxk6apxi2jNWIup5uy211.png?f=fotoalbum_large)
Als er nog meer specificaties nodig zijn dan hoor ik het wel.
Bedankt voor het lezen en misschien weet jij de oplossing!
Sinds mijn nieuwe pc build (zo'n 5 maanden geleden) heb ik mijn moederbord vervangen en mijn processor. Sindsdien kan mijn Samsung tv niet meer verbinden met mijn computer.
Met een HDMI 2.0 heb ik mijn tv verbonden met via een HDMI naar Displayport converter. Het rare is dat als ik mijn pc opstart het tv scherm wel het boot menu laat zien (en hier kan ik via mijn tv inkomen en hij blijft het dan doen zolang ik in het boot menu blijft), maar nadat het boot menu is weergegeven geeft de tv "geen signaal" aan... Nvidia hulpservice kon niks betekenen, dus vandaar dat ik hier mijn geluk ga beproeven.
Mijn computer heeft de volgende specificaties (zie bijgevoegde afbeelding):
Moederbord: B550 AORUS ELITE
Processor: AMD Ryzen 5 3600 6-core (AM4)
Grafische kaart: MSI GTX 1060 6GB
RAM: 16 GB (een HyperXFury serie)
Voeding: 750W Coolermaster
Besturingssysteem: Windows 10 Pro
/f/image/g7Jjxk6apxi2jNWIup5uy211.png?f=fotoalbum_large)
Als er nog meer specificaties nodig zijn dan hoor ik het wel.
Bedankt voor het lezen en misschien weet jij de oplossing!
[ Voor 1% gewijzigd door EagIePower op 23-11-2020 21:56 . Reden: Specificatie bijgevoegd ]