Korting in shopnaam op de PW - lokkertje of niet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Ik ben aan het rondsnuffelen voor extra smartlampen. Nu kom ik goedkope innr lampen tegen in de pricewatch en bij 1 van de shops wordt al aangegeven dat er 15% bij komt op in pricewatch. Doen natuurlijk! maar in het winkelmandje niks van terug te zien.

Ik zal dit nog navragen bij de webshop, maar ik kan mij voorstellen dat Tweakers niet gecharmeerd is van dergelijke "lokkertjes"?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M_CbT9LrA2AyzpEVzVeH_XgXysA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GY5BZTuE8yUEVNRlSmX4nmv7.png?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via Fore! op 24-11-2020 13:47)

• tink.nl
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-03-2024
@Fore! @vanaalten @Euphanasia Bedankt voor het melden! We wisten inderdaad niet dat deze promotiezin actief is en onze excuses hiervoor. Innr producten zijn helaas niet afgeprijsd voor Black Friday bij tink.

Mvg,
tink team

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit past beter in PW. Daarom verplaats ik het topic ook die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:44
Bij gebrek aan een concreet voorbeeld, deze bijvoorbeeld:
pricewatch: Innr Smart Bulb White E27 Z3.0
...€14,99 ongeacht of ik via de PW 'Bekijk' link er naar toe ga, of met een andere browser direct naar de winkel surf zonder Tweakers.net te gebruiken.

En dan ook maar @tink.nl hier mentionnen - wellicht is het gewoon een foutje aan de kant van de webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
De promotiezin is in beheer van de webshop.
Ik heb dit aangegeven bij ze en wacht even hun reactie af.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• tink.nl
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-03-2024
@Fore! @vanaalten @Euphanasia Bedankt voor het melden! We wisten inderdaad niet dat deze promotiezin actief is en onze excuses hiervoor. Innr producten zijn helaas niet afgeprijsd voor Black Friday bij tink.

Mvg,
tink team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:44
@tink.nl , ik weet niet hoe snel of hoe makkelijk dat kan, maar wellicht die promotiezin dan even inactief maken? Nu staat het inderdaad wel wat misleidend.
Pagina: 1