Best buy guide November due date

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lmvfrogger
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-07 16:21
@willemdemoor
Desktop best buy November
Komt er nog een nieuwe BBG voor desktops voor black friday/cyber monday?
Dan kan ik mijn alerts nog juist instellen :)

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
lmvfrogger schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:23:
@willemdemoor
Desktop best buy November
Komt er nog een nieuwe BBG voor desktops voor black friday/cyber monday?
Dan kan ik mijn alerts nog juist instellen :)
nee, daar is niet op te anticiperen en de voorraden zijn momenteel sowieso dramatisch van bijna alles, nieuw en inmiddels ook oudere zoals de R5 3600 :( Wel een fantastische periode om ssd's te kopen overigens: die worden overal tegen grabbelprijzen weggezet :*)

• lmvfrogger
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-07 16:21
willemdemoor schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:30:
[...]

nee, daar is niet op te anticiperen en de voorraden zijn momenteel sowieso dramatisch van bijna alles, nieuw en inmiddels ook oudere zoals de R5 3600 :( Wel een fantastische periode om ssd's te kopen overigens: die worden overal tegen grabbelprijzen weggezet :*)
Dank voor je reactie! Ik snap dat het lastig is deze tijd maar goed om de duidelijkheid te hebben. Is de BBG van November dus afgelast ipv uitgesteld?
Dan ga ik toch nog deels met de oude BBG aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-10 16:26
Het probleem is dat er altijd weer nieuwe hardware is en uitstellen dus zinloos was en is. Een maand later is er dus nog geen duidelijkheid en gaan mensen zich alsnog baseren op de oude BBG. Een beetje jammer aangezien dit van te voren al te voorspellen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
@willemdemoor Zou het ook wel weer een keer fijn vinden wanneer er voor het high end game systeem een alternatief voor AMD wordt gegeven.
Nu zelf veel research gedaan en de I5 is zo slecht nog niet (10400f of de 10600), ja niet zo goed als de nieuwe Ryzen chipset maar die is dan ook nog steeds moeilijk leverbaar.

Ja, ben een trouwe fan van Intel dus ben niet van plan de overstap te maken en ja ik blijf in het Nvidia kamp omdat ik fan ben van de Geforce series.

Zou fijn zijn dat de BBG in ieder geval van beide groepen een optie geeft (AMD/Intel) en (AMD/Nvidia).
Weet zeker dat veel mensen dit graag zouden zien en dat het verschil in wat je kiest niet alleen performance is maar ook gewoon een voorkeur. Anders zouden we ook allemaal dezelfde auto kopen of naar dezelfde locatie op vakantie gaan :D

nope geen signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Maar @SpaceMarine in een highend gamesysteem kunnen we toch geen i5 aanraden, da's een mainstreamprocessor. En het doel van de BBG is zoveel mogelijk prestaties uit je euro persen, ik snap dat je voorkeur hebt, maar met een merkvoorkeur rekening houden gaat nogal tegen het idee in. Als AMD in systeem X de meeste bang for your buck geeft, kunnen we geen BBG maken en Intel aanraden. En als Intel voor een ander systeem de logische keus is, geven we geen AMD-proc als Best Buy op. Zo zou elk BBG-systeem twee of vier varianten moeten krijgen (worst case AMD/AMD, AMD/Nvidia, Intel/AMD en Intel/Nvidia). Het zou een beetje flauw zijn om het verder door te trekken, zoals 'Maar sommigen hebben mss liever alles van ASUS, of van MSI, of alles wit, etc etc. ' Maar you get my point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
@willemdemoor , zeker en helemaal met je eens. Noemde dit ook alleen maar als voorbeeld wanneer er 2 processoren dicht tegen elkaar aan liggen qua performance.
De Ryzen R5 die in sept werd genoemd is in veel gevallen vergelijkbaar met de I5 10600k...

Maar snap je punt, en is ook geen kritiek op jullie werk. Just a thought 😉

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex_Hav
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 28-11-2024
Al nieuws over een nieuwe desktop buy guide? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Nieuwe BBG mag idd wel. Natuurlijk zijn er leveringsproblemen maar dat blijft nog wel ff voortduren. Dan zijn we weer 2 maanden verder.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Laatst online: 05-10 15:06
Heeft in de huidige markt weinig zin.
Dan ga een best buy maken welke slechter is dan de vorige.
Prijzen en beschikbaarheid CPU's en Grafische kaarten is ronduit slecht.
Pagina: 1