Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
OLED TV voor de PS5
Wat is je budget?
Rond de 1700
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Streamen en gamen op de PS5
Wat heb je zelf al gevonden?
LG OLED 55CX - pricewatch: LG OLED55CX6LA Zwart
LG OLED 65BX - pricewatch: LG OLED65BX6LB Zwart
LG OLED 65CX - pricewatch: LG OLED65CX6LA Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben van plan de tv aan de meur te zetten met een uitschuifbeugel die ongeveer 40cm zal uitschuiven.
Nu zit ik ongeveer 3.5 meter van de TV af. Ik zit nu alleen te twijfelen. Het liefst heb ik de 65CX alleen ligt die net wat buiten mn budget. Misschien dat de prijs nog zakt op Black Friday maar natuurlijk niet zeker dus heb ik graag een backup plan.
Nu heb ik als enige twijfel dus of ik zal gaan voor 65BX of 55CX. Dit mede vanwege de wat ongelukkige posities van de HDMI poorten op de BX.
Is het beeldkwaliteit verschil nihil genoeg om te kiezen voor de 65BX of kan ik dan beter kiezen voor die wat kleinere 55CX?
Alvast enorm bedankt voor de hulp!
Ik zoek een?
OLED TV voor de PS5
Wat is je budget?
Rond de 1700
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Streamen en gamen op de PS5
Wat heb je zelf al gevonden?
LG OLED 55CX - pricewatch: LG OLED55CX6LA Zwart
LG OLED 65BX - pricewatch: LG OLED65BX6LB Zwart
LG OLED 65CX - pricewatch: LG OLED65CX6LA Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben van plan de tv aan de meur te zetten met een uitschuifbeugel die ongeveer 40cm zal uitschuiven.
Nu zit ik ongeveer 3.5 meter van de TV af. Ik zit nu alleen te twijfelen. Het liefst heb ik de 65CX alleen ligt die net wat buiten mn budget. Misschien dat de prijs nog zakt op Black Friday maar natuurlijk niet zeker dus heb ik graag een backup plan.
Nu heb ik als enige twijfel dus of ik zal gaan voor 65BX of 55CX. Dit mede vanwege de wat ongelukkige posities van de HDMI poorten op de BX.
Is het beeldkwaliteit verschil nihil genoeg om te kiezen voor de 65BX of kan ik dan beter kiezen voor die wat kleinere 55CX?
Alvast enorm bedankt voor de hulp!